A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 206 (1998)

206 1,6 Premium 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Meglepően jól összerakott darab

Szöveges ítélet

A kocsit újonnan vettük, és az eddig eltelt éveket 3 ember kezei között töltötte családon belül. A kocsi prémium felszereltsége sokat dob az összképen, volt a családban egy Présence is, az nem volt ilyen gusztusos belül. A külső világos metálzöld színnel szépen harmonizáló zöld plüss ülések vannak belül, gyári 14-es alufelni járt hozzá, így összességében egy szép kis autót kapott az ember a befektetett 3 millió forintjáért. Sajnos klíma nincs benne, csak tetőablak, az idő bebizonyította, hogy a kettő közül messze a klíma az ésszerűbb választás, ha csak az egyikre van keret. A kocsi a megtett km-ei zömét városban abszolválta, így üzemórában jó sokat teljesített, de lényegében 2 hibával, az út szélén soha le nem robbanva üzemelt, ami sok Peugeotos népítéleteket olvasva nagy szó.

Pozitívumok:
- Az 1,6-os 88 lovas motor elég kellemesen, 6 és 11 liter közötti fogyasztással mozgatja a kocsit. Autópályatempónál nem különösebben halk, elég sajátos motorhangja van, de azért zajszempontból nem vészes vele az utazás hosszabb távon sem. A kocsi 1020 kiló, 4 személlyel terhelve is egész korrektül mozog ezzel a motorral, bár azért az utasok számának növekedését megérzi a motor.
- Csomagtartó elég szabályos méretű, eddig mindig elég volt, bár 4 személlyel üdülni menni már csak éppen volt elég.
- A kocsi belseje jól bírja a kort, a kárpitok még egész szépek, az egyik ülésállító kallantyú esett csak le, de mivel az ülések külső, és belső részén is van egy kallantyú, így nem zavaró.
- Fékje a gyári tárcsákkal abszolút elég, pedig hátul csak dob van, és a kocsiban ABS sincs.


Negatívumok:
- Valahogy a kormány túl bent van, ha a kuplunghoz jól belövi az ember az ülést. Ha pedig emeli az ember az ülés magasságát, elkezd előre lejteni az ülés, ami szintén nem kellemes.
- Az ülés a derekat nem tartja jól, igaz, kiegészítő deréktámasszal elfogadhatóan orvosolható a probléma.
- A hangszóróknál télen befúj a szél, hosszú utaknál oda kell rakni egy párnát, mert mínuszokban nagyon zavaró.
- A hátsó utasok télen gyakran panaszkodtak hosszabb úton, hogy elfagy a lábuk, hiába fűtöttem elöl nagyon.
- A hátsó lábtér elég kicsi a mai kisautókhoz képest.
- A műszerfalban néhány izzó elkezdett kiégni az utóbbi időben.
- Az üléskárpit nyáron baromira tud izzasztani, kánikulában a hátán egy csurom vizes téglalap alakú folttal száll ki belőle az ember.
- Szellőzése nyáron nem az igazi, nagyon meleg levegőt tol be a motortérből, és valahogy nem is eleget. Volt ezen kívül jópár klíma nélküli autó, amit használtam (pl. '99-es Escort, '97-es Corolla, '98-as Almera), de azok jobban szellőztettek a kánikulában.


Hibalista

- 13 év alatt mindössze ennyi: - - Indexkar - 20 ezerből lehetett cserélni, szerencsére ennek még az egyszerűbb fajtájú karja van, a ráncfelvarrottaké kétszer enynibe kerül. - - A nagy elektromos tetőablak motorja 12 éves korában leégett, sajnos nagyon drága lenne pótolni, így kiszedettük, így legalább be lehetett csukni a nyitva maradt tetőablakot. Néha vissza kell szorítani, mert elmozdul 1-2 mm-t, de nem vészes, a nagy esőkben sem ázott be a kocsi. - - 7 évesen kipuffogó és akksicsere. Katalizátor, lambdaszonda, kuplung, generátor, önindító 13 évesen is a gyári. - -Fékek (tárcsa 10 ezer/db), betétek (10 ezer/pár). Vezérműszíj, hosszbordásszíj, gyertyák, meg egyéb, a kor vagy a km futás miatt cserélendő apróság (pl. stabrúd). - - Gyári kazettás rádió (made by Blaupunkt) meghalt 4 évesen, azóta egy Sony CD-s cucc van benne.

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Fábián - A kezdeti kötelező szervízeket ők csinálták. Szokásos márkaszervízes árképzés, egész jó szerelés, igaz, mivel a kocsinak nem volt baja, így a hozzáértésük nehezen volt csekkolható.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Privát szerelő Budán. Később mindent ő csinált, az alkatrészeket a Bárditól és a Fridcartól vettem. Szerelő 3.Peugeot Klinik Grósz - Ő cserélte az indexkart. Jól és olcsón dolgozott, neki is jár a 10-es.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 13 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 97000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Puma Következő autója? Mini Cooper kellene
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 206 1998 (2005)

További ítéletek (506 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)