A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 206 (1998)

206 1,4 HDI Presence 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

megbízhatatlan kényelmes étvágytalan

Szöveges ítélet

Rokontól vettem viszonylag fiatalon. Egész kényelmes, kisautó ellenére az apró részletekre is figyeltek a franciák.
Az első 40 ezer km alatt egyszer üzemenyag pumpát kellett cserélni, egyszer hűtőventillátort, de cserébe kimagaslóan jó fogyasztása volt (város: 5.5, 90: 4.2 :) 130: 7)
Aztán, kb. 80e-nél, minden előjel nélkül autópályán letört a vízpumpa, magával vitte a vezérműszíjat, ami miatt összekócolódott a motorban sokminden. Kb. fél lév alatt sikerült rendbehozatni... Még ennyi tehetetlen szerelőt: volt aki egy hónap után azt mondta, nem kell semmit fizessek, csak vigyem onnan.

Azóta kétszer kellett hátsó hidat felújítani, sajnos ez 206-os széria hiba... kár hogy a így is 120e, de az új ~200e lenne, de az is csak 100 ezer km-t bír.

120e km környékén kezdett kijönni a hírhedt 206 megbízhatatlanság: lassan minden elektromos dolog kontakthibás lett. Sajnos a legtöbbet csak egyben cserélik: index/lámpa kapcsoló 60e, utastér ventillátor: 60e, sebesség szenzor, ajtó becsukás érzékelő, hangszóró csatlakozók, elkezdett beázni antennánál...

Kétszer volt hogy nem indult egyáltalán, egyszer Diesel pumpát kellett cserélni ~100e volt, másik alkalommal összes injektort, ~120e volt.

Összességében fogyasztás miatt egész jó lett volna, de a millió apróság és az 1-2 nagyobb dolog miatt már nagyon utáltam a végére.

Ha épp nincs baja egész olcsó üzemeltetni, sajnos a márkaszervizek elég drágák, ezalól egyedül a Miskolci Peugeot a kivétel, 2x voltam ott, gyorsak voltak és korrekt áron dolgoztak. Sajnos a kis szerelő műhelyeknek fogalmuk sincs mit kellene csinálnia HDI motorral ha épp nem jó, így többször mindenféle cserét javasoltak a javítás helyett.

Következő 107/c1/aygo hármasból valamelyik 1.0 benzines lesz.

Hibalista

- hátsó híd 2x ~120e - kupplung ~120e - vezérműszíj szakadás ~400e - féktárcsa 2x 60e - világítás kapcsoló egység ~60e - ajtó mikrokapcsoló ~10e - Diesel pumpa ~100e - injektorok csere ~120e - ventillátor ~60e - antennánál beázik - sebesség szenzor kontakt hibás - utastér ventillátor kontakthibás

Ide hordtam szervizbe

Gablini Zuglórégebben katasztrófális, igazi rabló banda voltmanapság átlagos, de drága

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Gablini M3gyors, korrekt, normális, bár kicsit drága

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 140000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Galant Következő autója? 107
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 206 1998 (2005)

További ítéletek (506 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)