A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 206 (1998)

206 1.4 SW HDi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Le petit prince

Szöveges ítélet

Sokat tököltem a választásnál, nálam a megbízhatóság és az olcsó fenntartás volt a lényeg. A Japán márkákról tévelyedtem erre. Egyrészt a gépsor-kollégám dicshimnuszai (ki szidja a saját választását?) másrészt az esztétika döntött, tessék megnézni a szemeit, ezt a dizájnt hogy nem keleten találták ki? Pedig nő akkor épp nem volt a dologban. ja, meg német autót semmiképp, ridegek és mocskos drágák, abból elég nekem a munkahelyi.
Aztán megszerettem, kényelmes, dízelként -20 -ban is stabilan indul, tankolni ritka élmény, néha többet fogyasztok ablakmosóból, mint gázolajból. Ez egy kis kombi, plafonig pakolva költöztető autó. Na, jó hátul nem egy kényelem, de én nem ott ülök. Egyszer zörgött valami a műszerfalban, de aztán abbahagyta, mert morogtam rá. A 68 lóerő nem egy aszfaltrongáló, de 2400 körül dob egyet a turbó és nem félek használni. Általában 5 körül fogyaszt, de 4,5 - 6 között marad akármit csinálok, most épp síelni voltunk tetőboxal az Alpokban, négyen felpakolva, és ment veszettűl.
Sokat járok off-road vele, de nem kéne, nem földútra és kavicságyra van kitalálva.
A csajom mindig vezetni akarja, de csak ritkán hagyom neki. :)

Hibalista

- normál kopások, izzó itt-ott, féktárcsa, fékbetétek, futómű stabilizátor rúd, ja, meg leesett az első lökhárító alatti bajusz, de amilyen alacsony a kis francia, csoda, hogy eddig megvolt

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Centrál, Itt vettem az autót, korrektnek tüntek, minden promptra ment, bár az itt olvasott árakhoz képest kicsit drágák. Egyszer voltam kötelező szervízelni. 100000 km egyszer pedig egy sárvédő cserét csináltak meg időre és jól. (kötelező bizt.)
Később nem lelkesedtek egy CASCO-s karosszéria javitásért, azóta sem értem miért. Mindenesetre elbukták a bizniszt.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

A jó öreg garázs a szülői háznál. Sokol rádió a sarokban, olajfoltok a betonon és a 15 tonnás tankemelő az aknában. Itt ment a következő 20 ezres szervíz, a féktárcsa/olajszűró stb. csere. Legaláb biztos lehettem, hogy most megvolt az olajcsere.
Házilag szervizelni azért kihívás, már csak a torx csavarok és a francia tervező mérnökök 4D látásmódja miatt is, avagy hogyan helyezzük el a kibernetikát teljesen hozzáférhetetlenül.
Kedvencem a lecsavarható ablakmosófolyadék tartály tető, ami így hozzáférhetővé teszi a fényszórókat rejtő műanyag fedőt. No, de javítottam én már Citroen pneumatikát szigszalaggal.
Mit csináljak? Nekem ez a Tao.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 83000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? talán egy 307 HDI?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 206 1998 (2005)

További ítéletek (506 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)