A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 206 (1998)

206 1.1 fapad 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

korrekt, szerethető, de biztos van jobb.

Szöveges ítélet

Első autóm, bár persze sok mást is vezettem.


Fő erényei: Jól rugózik (amíg a lengéscsillapítók újak), az elején csendes is volt, bár azóta ez valahogy megkopott (vagy én hülyülök, nem tudom - nem a zörgésre gondolok, mert az szinte alig van) és hogy tágas, jól használható. Híján van sok idegesítő kis baromságnak amik a drágább/újabb autókra sokszor jellemzőek (például csak röhögök, amikor nagyobb/több cucc fér el benne mint néhány kompaktba, a többi szuperminit nem is említve, a kesztyűtartóban tartom a családi lexikonokat, a rádió gyújtás nélkül is működik, nem bippeg a műszerfal bármit is csinálok, nincs agyonszervózva, minden olyan mint egy dodgemben, de megvan az a mechanikus érzet, hogy ez egy autó és nem valami guruló kanapé ...). Nagyon szép. Városban cikázni ideális, elképesztően jól kilátni belőle (leszámítva egy kis holtteret a jobb-első A-oszlopnál), egész jól fog a fék (de nincs ABS), 3500-5500 közt állati jó hangja van (nem vicc) és a kormány formája és fogása tökéletes.


A köztes érzet a teljesítményhez kötődik: Ha valaki valaha is használt olyan autót, ami 10-12 s. alatt volt 100-on, itt vagy átállítja az agyát, vagy örökre utálni fogja. Én átállítottam magam. 5 emberrel és csomaggal zokszó nélkül tartaná az M1-n (óra szerint) a 150-160-t, de akár a városban, akár bármilyen dombos, lankás területen már igazi szenvedés vele ekkora súllyal úton lenni. Amint országútra tévedünk, 80-90-től már a futómű és a kormányzás addigi magátólértetődő magabiztossága is csökken. Amúgy pályán a 130-140 a rutin, igaz 130-tól hangos a motor és úgy vibrál a kormány, hogy zsibbadni kezd az ember keze. Városban egyedül viszont tényleg no problem, ha kiverjük a fejünkből, hogy Mika Schúmacherek vagyunk, menni tempósan a forgalommal elég lesz.


Negatívumok: Nekem fáj az üléstől a derekam, a váltó (kézi)olyan mint egy házsártos házmester: saját véleménye van arról, mikor, hogyan és mennyire gyorsan kell tennie a dolgát, kár is vele vitatkozni, csak meg kell tanulni együtt élni vele, illetve a kettes túl hosszú, úgyhogy lassú jobbkezeseknél, meg épphogy gurulásnál sokszor egyesbe kell visszaváltani. Hiányzik a klíma, a közp.-i zár, meg az elektr. ablak, a fogyasztás bőven több mint amit az ember alapból gondolna, a balra index néha önműködő, amikor egy jobb kanyarnál visszaengedjük a kormányt és végül a szellőzés nem túl hatékony. Ja és a Peugeot Gablini - Zugló.


Hibalista

- Gyári aksi (igaz, már öreg is volt)
- Valami generátor (100.000)
- Szervómotorban valami szíj már nyikorog (ca. 60-70e lenne majd, ha továbbra is akarok kormányszervót)
- indexkapcsoló (PSA típushiba 40-50e lenne - ezt nekik!)

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Gablini - Zugló

Adtam nekik egy 4-t, mert, a sok kevésbé fontos, de igazán bosszantó dolgon kívül , amit jobban kéne csinálni,(végülis a márkaszervíz egy országban sem a tökéletes relaxáció és kikapcsolódás intézménye), eddig csak egy nagyobb gondom van velük (az árakat, és a bizalmam hiányát leszámítva, de megint csak, a: nem vagyok járatos az ilyesmiben b: mégis csak én járok oda). Ez pedig a totális hajthatatlanságuk arra, hogy rendesen vezessék azt a K. szervízkönyvet. Már ezerszer szóltam nekik, otthagytam, visszavittem, stb, de nem! Egyenlőre hagyom, mert még nem ért közvetlen hátrány, a számlák nálam, az adatok az ő rendszerükben megvannak és csak remélni tudom, hogy nem akarnak majd ki... velem. Attól tartok nem lesz könnyű menet.

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 29000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 17000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 206 1998 (2005)

További ítéletek (506 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)