Kicsi pözsó
Szöveges ítélet
Első kocsi, azért választottam mert jól nézett ki és nem volt drága.
Most adtam el..
Sokat utaztunk együtt, elégedett voltam vele, elől ültem nekem ott kényelmes volt. :)
Bajban sohasem hagyott, amikor felbosszantott azt mindig itthon tette, mikor nem volt gond szerelőhöz küldeni.
/Most fusd át a hibalistát, hivatkozni fogok rá!/
Volt két boszantó gyári hibája, egyiket sem javították meg garanciálisan. Igaz akkor nem ordítottam a szervizesekkel, de hozzájuk többet nem megyek.
Eladáskor derült ki, hogy az egyik karosszériaelem, amit én nem festettem át, át volt festve.. még szállításkor sérült? Örökre titok marad.
Kezdettől fogva alig észrevehetően jobbra húzott, és időnként, szakaszosan visított az első futómű, - márkaszervíz nyugtatott.
Aztán nálam, aki a féket nagyon kíméli, 40k km-nél egyszercsak elfogyott a fékbetét, tárcsát is lehetett szabályoztatni.
A következő betéttel már sokkal kevesebbet sípolt, 100k km-ig bírta, aztán akkor nem tudom mit csinált vele a szerelő, de azóta semmi hang, és nem is húz jobbra a kocsi.
Bár szinte minden évben volt vele valami apró gubanc, néha nagyobb is, azonban ezek mellett is nagyon jó volt vezetni, használni ezt a kocsit!
Sajnáltam túladni rajta.
Most, már átülve a Priusba (használt, kicsit fiatalabb, de több kilométer van benne) szóval most már egyáltalán nem sajnálom hogy eladtam "kicsi pözsót" ;)
Aztán majd meglátjuk, mennyire igaz a Toyotás szlogen...
Hibalista
- 0 év: - hátsó ablakmosó nem megy (gyári hiba) - kocsi jobbra húz (gyári hiba) - 4 év: - fékpofákat megzabálta - jobb A oszlop tetejénél beázik - fordulatszámmérő vacakol - 5 év: - fordulatszámmérő végleg megadta magát - alapjáratot nem tartja, valami ki lett tisztítva a motornál, 2000 - 6 év: - hátsó híd szétrohadt 60000 - 8 év: - indexkar elkopott, csere - kipufogó csonk lyukadt, behegesztve - innentől téli gumikat kapott télre - 9 év: - hűtő folyik, gumi elöregedett->nem javítható, csere 25000 - hátsó ajtó fényezése elkezdte megadni magát - 10 év: - kipufogó csonk lyukadt, behegesztve - év végére eredeti nyárigumik elkoptak - 11 év: - jobb első stabilizátor rúd leszakadt - kormány kattog, gömbfejek olajozása segített -
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 11 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 104000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Ford Escort 1980, automata | Következő autója? | Prius |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.4/10) |
