A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 206 (1998)

206 2.0 GTI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kicsi, aggresszív -de köhög?s- oroszlánka

Szöveges ítélet

Ez kerem auto. Az uttartasa, a gyorsulasa. Kicsi, agressziv jatszos auto. Minden benne toltott pillanat (a leallasokat leszamitva) idiota vigyort csalt a fejemre. Ha szeretsz csapatni, es kifogsz egy jot, mindenkeppen ajanlom.

Hibalista

- Hiba: lengo (instabil) alapjarat, ami kepes leallni is. Javitasi probalkozasok: pillangoszelep csere, kulonbozo motor reszek tisztitasa, elektronika atallitas. A hiba a mai napig fenn all.
- Hiba: menet kozben, visszateszem kettesbe (mondjuk kanyarban) es a motor leall( ebbol kovetkezoen a szervo elmegy... aztan imadkozas + kapaszkodas kombo). A fenti dolgok semmit nem tettek ellene.
- Hiba: a bal elso fenyszoro izzoja kb 1,5 havonta kieg. Senki sem tudja miert.
- Hiba: A hatso felfuggesztesnel, a lengokar csapagy tomitese elszallt, az esoviz befolyt, a csapagy elkorrodalt es beallt. Ez nagyon szep (lancos ifa) hangot adott az autonak. Javitas olyan 70-150 e kozott. Teljes hatso hid csere. Erre azt mondtak, hogy minden 206-os-ban lesz.
- Hiba: A hatso ajto (csomagtarto) nekiallt zorogni: minden kis utegyenetlensegnel iszonyatos zorgest produkal. Atmeneti megoldas: gumi-tavtarto csere, de hamar visszakopik es zorog megint.
- Hiba: Automata klima vezerloelektronika vegtranzisztor elszall, ert a csatlakozo kontakt hibas volt es szerencsetlen nem birta a kikepzest. A markaszerviz hozzamvag egy 120e-es ajanlatot, mert csak cserelni lehet, az elektronikas srac kb egy tizesert kicsereli a tranzisztort.
- Hiba: 2000-4000 fordulatszam tartomanyban az auto raz. Minha valaki rangatna alattam. Senki nem tudja miert.

Ide hordtam szervizbe

Peugeot, Tatabanya. Sokat szidjak oket, de ami bajom volt azt megcsinaltak (mar amit tudtak).

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Megane Következő autója? Honda s2000
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 206 1998 (2005)

További ítéletek (506 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)