Kezd? autó fiatal párnak
Szöveges ítélet
Eddig igazán rossz tapasztalatom nem volt vele. A legnagyobb konstrukciós gond az, hogy az els? terepszög túl kicsi, így mindenhol felakad, otthon a kocsibeállót is át kellett alakítani miatta (földút, padkázás szinte teljesen kizárva). Nem értem, hogy miért így csinálták, mivel a hátsó magassága meg jó nagy, azzal sehol sem volt gond.
A bels? borítás néha zörög. A fed?festés nagyon érzékeny, könny? megkarcolni. Az els? ablakmosó gumicsöve gyakran leugrik a szórófejr?l.
Hosszabb út esetén probléma, hogy nem lehet "kényelmesen" aludni benne, ami egyrészt a sportüléseknek, másrészt a magasított hátsó ül?felületeknek köszönhet? (nem lehet az els? üléseket eléggé ledönteni). Amúgy utazás szempontjából kényelmesnek találom még az én 195 cm-es magasságommal is.
Az utazósebessége a kis motor ellenére is jó, 150-et kényelmesen viszi a fogyasztás jelent?s megugrása nélkül.
Fékek elég er?sek ehhez a teljesítményhez/tömeghez.
Téli menettulajdonságai még a viszonylag olcsóbb Barum gumi ellenére is jók voltak.
Jó páran megcsodálták a kis fordulási sugarát (nekem ez a trabant után természetes volt), ami jól jön, ha valaki sokat közlekedik városban.
A hátsó ülések pillanatok alatt 100%-ban kiszerelhet?k, így nem gond a nagyobb csomag szállítása.
A váltó -mint már azt többen említették- rendesen akadozik, ezért könny? megdarálni a fogaskerekeket. Hidegebb téli napon (-5 alatt) gyakran csak dupla kuplunggal lehet kapcsolni, amíg a váltóolaj be nem melegszik.
Idegesít?, bár néha hasznos is lehet, hogy álló motornál 30 perc után letiltja az elektronika a fogyasztókat (ECO MOD), így egy hosszabb várakozás esetén fél óránként be kell indítani a motort, hogy rádiót lehessen hallgatni.
Összefoglalásként talán annyit, hogy nem rosszabb ez az autó, mint más ebb?l a kategóriából, bár lehet, hogy én kifogtam egy olyat, ami "véletlenül" jól lett összerakva.
Hibalista
- Alapjáraton, melegben a motor rángatott: szoftverfrissítés
- Sok izzót fogyaszt (eddig 4 tompított + 1 helyzetjelz? + 1 m?szerfal)
- Jobb els? ajtó feltörési kisérlet: zárcsere+fényezés 90eFt (CASCO), szervíz áttette a megrongált zár belsejét az újba, így nem lett kétkulcsos.
-
-
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Gablini: bunkó munkafelvev?k, sok várakozási id?. A kocsi vásárlásakor kapott szervízkupont gyakorlatilag nem lehet felhasználni. Nem nézhetem végig a szervízelés folyamatát. Átverés fíling.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Peugeot Centrál: a munkafelvev?k normálisak, de túl "erkölcsösek", nem lehet egyezkedni velük. Itt sem lehet elvileg végignézni a szervízelés folyamatát, de a váróban van pár m?helyre néz? kis ablak...
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 601 | Következő autója? | Egyel?re nem akarom lecserélni. |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |
