Kajmolós Kitymatyka
Szöveges ítélet
Nos, Kezdjük a rosszal:
Váltó hidegen nem szereti az 1-est, 2-est.
A hátramenetet elég hektikusan lehet kapcsolni, nem mindig veszi.
ABS-től nem férni hozzá a bal első izzóhoz (lehet vinni a szervizbe izzócserére...)
Övfeszítő 3,5 év utáv kezdi magát megadni
Ablaktörlő lapát már 3 évesen nem volt az igazi (Mondjuk ez nem egy összeg)
Indexkapcsoló átfodul, amikor jobbról tekered vissza egyenesbe - ergo balra kezd indexelni.
Fékbetét 3 évesen mint egy rozsdás talicska.
Egyébént meg viszonylag kényelmes, kézre esnek a kezelőszervek, sokkal jobb vezetni, mint pl egy Ford Focust, vagy Ka-t, a Twingóról nem is beszélve. Soha nem hagyott ott sehol (kopogjuk le) Városban tök jó, könnyű vele parkolni. Még Városon kívül, főúton is. Autópályán csak a szélső sávban.
Hibalista
- Irányjelző-kapcsoló csere 70e !!!
- Fékbetét csere 20e
- Övfeszítő csere70e-70e !!!
- Visszapillantó csere 22e
- (Semmit nem lehet rajta javítani, mindent cserélünk...)
-
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Sárkány
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 49000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Honda? (vmi japánt) |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
