A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 206 (1998)

206 1.4 Hdi Prémium 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ipari hulladék!

Szöveges ítélet

Dolgozni vettem az autót, csak a szépsége ami hozza a pénzt, a minősége viszi. Ahogy lejár a garancia meg kell tőle szabadulni mert
iszonyú drága az alkatrész, és SOK kell belőle. Használtan csak a 2000 előttieket szabad megvenni, onnan már nincs minőség.Újonnan vettem, most kettő éves lesz és szerencsére sikerült megszabadulnom tőle. A váltó valami borzalom, recseg-ropog iszonyat.
Az egyetlen pozitívum a szerelők készséges hozzáállása, és szaktudása, mindenben segítenek, nem csak addig nyalják a segged amíg otthagyod a pénzt mint az értékesítők.
A francia nem tud autót gyártani aki teheti kerülje őket.
Akkor telt be a pohár mikor kezdett a turbó fütyülni, meghalgatták a szerelők: rossz. A csere módja a következő: kiveszik, irány Pest szakvéleményeztetni, ami kettő hétig tart. Nekem ez nagy időkiesés, csereautó nincs. Fölhívtam a PEUGEOT HUNGÁRIA Kft-t mert ök nem engedik a szervizeknek a komplett turbócserét.A NÖ NAGYON KÉSZSÉGES VOLT, KÖZÖLTE VELEM HA NEM TETSZIK, HOGY A GARANCIÁS KOCSIM KETTŐ HÉTIG ÁLL, VEGYEK MAGAMNAK EGY TURBÓT, ÉS RAKASSAM BE!!!!!!!!!!!

Hibalista

- Az első mosásnál lejött a króm a jelről elöl.
- A hátsó ablaktörlő magától törölgetett.
- Az olajszintjelző a műszerfalon meghülyült-BSI csere.
- Cd nem adja ki a lemezt.
- Ékszíjtárcsa csere.
- Jobb első lengőkar, toronycsapágyak /15.000 km./
- Jobb gömbfej.
- Váltóban nyelestengelycsapágy, kinyomócsapágy csere.
- Kárpitok zörögnek.
- Kidörzsölődött egy gázolajcső, nem indul.
- Vízpumpa.
- Katalizátor eltörött.
- Bal gömbfej.
- Ékszíjtárcsa, ékszíj csere.
- Motortérben a kipufogó takarólemez zörög.
- Oldalsó inexbúrában áll a víz.
- Váltóból szivárog az olaj.
- Bal hátsó lámpa beázik.
- Fütyül a turbó.

Ide hordtam szervizbe

Autósziget, Pécs.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2004
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Suzuki SX4 1.9 DDIS
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 206 1998 (2005)

További ítéletek (506 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)