Ideális kiskombi
Szöveges ítélet
Elől kategóriájához képest nagy és kényelmes. Az 1,1-es kicsit gyenge, de nem gyorsulási versenyekhez vettem. Autópályán tempósabb haladásnál fogyasztása megnő, elviselhető fogyasztás 110-120 km/h-ig.
Hátsó ajtón ablak külön nyitható, ez ötletes és jó. Többek között emiatt is választottam. Raktér nagy (kis autóhoz mérten) és jól variálható.
Hátsó traktus lábtere kicsi.
Kesztyűtartó hatalmas.
Hibalista
- Ajtó tömítés kopik. Beszállásnál kabát dörzsöli. 10.000 km-nél garanciában cserélték a két első ajtóét. Ezek is kopnak, még nem szakadt el, nem kellett cserélni.
- 30.000 km alatt hátsó gumik teljesen (cserére éretten) elkoptak.
- Szervíz (Peugeot Fábián; Székesfehérvár) megvizsgálta, közölték, hogy gyárilag rossz értékekre állították be a hátsó futóművet. Beállították, kaptam két új gumit, garanciában.
- 30.000 km után rossz úton (a legtöbb ilyen) kicsit zörög.
- 45.000 km-es köztes szemle előtt az irányjelző kapcsoló elkezdett bizonytalanul működni (jobbra jelzéskor fogni kellett a kart, hogy működjön). A szemlén közölték, hogy cserélni kell, kb. 40 ezer Ft., de (garancia 9 hónapja lejárt) méltányossági alapon kicserélik, ha a Peugeot Hungária engedélyezi. 1 hét múlva megjött az engedély, teljesen ingyen cserélték. Csere előtt 3 nappal kilyukadt a hűtőm (46.000 km!!) azt is cserélte a szervíz (34.000 Ft.). Méltányosságot is elfogadták, 40%-ban.
- A 45.000 km-es köztes szemlét, az irányjelző vmint a hűtő cseréjét Székesfehérváron, a Peugeot Fábiánnál végezték. Gyorsak, precízek, udvariasak voltak. Előtte érdeklődtem Budapesten is, szintén Fábián, ott a méltányossági alapú cserét meg sem említették, ráadásul a köztes szemle ára is 8.000 Ft. volt a fehérvári 3.700 Ft. helyett.
- 2007 telén gond volt a hűtővíz hőmérsékletével (75-80 C fok). Termosztát 89 helyett 80 fok környékén nyitott. Megcsináltatásra nem került sor, idén (2007) december 29.-én, négy évesen, 67.000 km-el, friss műszakival eladtam. Új tulajdonos tud minden hibájáról és sérüléséről. Nagyon szerettem, annak ellenére, hogy nem volt hibamentes az együtt töltött négy évünk. Kaptam egy elfogadható ajánlatot, ezért döntöttem a csere mellett. Utód egy Yaris lesz.
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Fábián;Székesfehérvár:
-10.000 km-es, 30.000 km-es kötelező, 45.000 km-es köztes szemle, irányjelző és hűtő csere 46.000 km-nél, 2006 október végén bal elejét összetörték, felelősséget elismerte, ennek ellenére három hét alatt készült el a biztosító (Posta) lassúsága miatt. Az elvégzett munka nagyon szép, nem látszik semmi a sérülésből. A kárrendezést nekem kellett elindítanom, de ez nem a szervíz hibája. A végösszeg 460.000 ft.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Peugeot Gablini; Bp. Fogarasi út:
-2006 január jobb elejét összetörték. Felelősséget elismerte, egy hét alatt elkészült az autó, biztosító fizetett(Generali) 430.000 ft.
Biztosítást a szervíz intézte.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 67000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Passat 1.8 55kw | Következő autója? | Toyota Yaris II ICE Terra 1.0 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
