A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 206 (1998)

206 206xs 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hisztis K***va!!! Aki megbolondít...

Szöveges ítélet

Bár már többet fizettem a szerelőnek, mint a banknak, mégis szeretem. Vagány külső, vagány és két személy számára kényelmes belső; erős motor. Röviden ennyi. Érdekes, hogy akár 210km/h-val is képes repülni, de alacsony fordulatszámon valahogy eltűnik az a 110 paci. Ami ugye azt jelenti, hogy ha városban is szeretnénk érezni az oroszlán erejét akkor bizony el kell felejtenünk az utolsó két fokozatot a váltón. Az étvágya a teljesítményével arányos, de nálam még soha nem fogyasztott 11l-nél többet. (Ezt a Veszprém-Kecskemét közti 1,5 órás út alatt sikerült elfogyasztania) Amúgy normál, de tempós autózás mellet 8l-rel beéri. Sajnos Ő az első autóm és ezért is nagyon nehéz ezt mondanom, de mivel nagyon költséges és igényes a kicsike nem ajánlom senkinek. Főleg ha már volt egy-két tulajdonosa. Általában nem szeretik a szerelők (Mondván "francia autót nem szabad venni!!!") és köztünk legyen szólva nem is értenek hozzá. De ha valaki mégis ilyen autót venne bizton állíthatom, hogy azért érni fogja egy-két olyan kellemes meglepetés, amit a versenytársak sosem fognak átélni!!!

Hibalista

- Jobb és balelső lengőkar 26000.-/db (pesti utak hurrá); Hátsóhíd görgős csapágyai, melyek "megették" a komplett hátsóhidat (szereléssel együtt 110000.-) (Ha valamilyen fémes, lemezes csörgést hallotok hátulról szaladjatok szerelőhöz, mert egy szimpla csapágy csere pár ezerből megvan) Ja és megelőzhető a baj, de ezt nem szokták, vagy nem akarják reklámozni. A többi "csak" az előző tulaj trehánysága miatt következett be! (Ezúton is köszönöm neki) Hengerfej tömítés csere -síkoltatás; nyomás próba; teljes olaj és hűtővíz csere; vezérműszíj, vízpumpa és egyéb finomságok 170000.-; Első féktárcsák (brembo olcsóbb, mint a gyári!!!) összes fékbetét; balelső stabkar kb.60000.-; Utángyártott kipufogó (Két dob, cső elem, sportvég) 55000.- Végezetül csak annyit, hogy tapasztalataim szerint szinte mindenből a legjobbat szereti a kicsike. Ha nem azt kapja akkor bosszúból leeszi a nadrágodat. Bár szép és erős, nagyon meggondolnám, hogy újra ilyet vegyek.

Ide hordtam szervizbe

Bár lassan törzsvendég vagyok náluk, mégis csak a címüket tudom. Tengerszem utca, az M3-as mellett az OMV-kút mögött. Az egyetlen baj velük, hogy olyanok, mint egy jó "műkörmös"! Min. egy hét is beletelik mire fogadni tudnak. Amúgy pedig megbízhatónak tartom őket!

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 24000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Opel astra H GTC
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 206 1998 (2005)

További ítéletek (506 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)