A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 206 (1998)

206 1.4 Mistral 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hiányozni fog :(

Szöveges ítélet

Igazából első autónk volt, jó szívből ajánlható elsőnek bárkinek, de szerintem helytáll becsülettel ha vigyáznak rá. Értsd: a tulaj átlagemberként szépen viszi a kötelezőkre, ha valami van javíttatja. Lehet nem egy mindent túlélő autó ami bírja a házi hekkelést és a szomszéd Ladás szaki trükkjeit, de nekünk a családban kettő is volt (mostmár csak a másik van) és hálás kis jószág. Autópályán 160-al közlekedni vagy városban cikázni egyaránt ideális, a könnyű kasztnival a 75 lovas motor is kiválóan boldogul. Meg merem kockáztatni hogy a BMW-s diktátorok is elnézően veszik ha ezzel a kis autóval loholunk a forgalomban és néha miattunk nem ők vágnak be minden jó helyre :)
A hely kínálat a magamfajta 190+ centis embereknek inkább korrekt mint jó, a kormányt kicsit furcsa pózban kell fogni, de az olaszországi nyaralást szó nélkül abszolváltam (napi 12 óra vezetés ..) az ülésben. Hátul is rendben van a hely, a kollegák is inkább meglepetten mint fanyalogva ültek benne ha Pestre kellett járni vele. Futómű: a gyári gumikat (GT2-es GoodYear) ki kell dobni, tettem rá jó kis EcoContikat, zsír volt :) Nem csikorog, szépen tapad vele, szerintem az autó fénypontja a futómű és a kormányzás - előbbit igen megviseli a hazai utak állapota, érdemes vigyázni a kátyúkkal, rendesen felütnek.
Nem szimulátoros műanyag feeling, érzi az ember hol jár az autó, de ezt én szerettem, az autó stabilitásának nagyban jót tesz a futómű direktsége.

Nagyobb autó kellett a baba miatt, így el kellett adnunk, de azóta is hiányzik :D

Még annyit megjegyzésként, hogy a diesel változatok kuplungja nagyon hamar hajlamos fellazulni és lötyögős lesz a pedál.

(Utószóként annyit, hogy az alábbi autókat volt még alkalmam többet-kevesebbet vezetni, így a véleményemet ezek alapján alakítottam: 1-es Swift, diesel 206, Laguna, Polo).

Hibalista

- első izzók,
- 30ezres szervíznél cserélték: első fékbetétek, pollenszűrő, motor szűrője

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Xeviko

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Renault Scenic
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 206 1998 (2005)

További ítéletek (506 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)