A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 206 (1998)

206 1,4 Color Line 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Haverom

Szöveges ítélet

Jól megy (persze ez relatív), keveset fogyaszt (7,5 ja és nem tartok tojást a pedál alatt) pedig csak város minden nap. Ez a 8 szelepes 1,4-es, a 16v biztos többet zabál. Igénytelen a futóművet kivéve, de ezeken a sz@r budapesti utakon minden széthullik előbb-utóbb. Belül kényelmes és jól is néz ki pl. egy kategóriatárs német autóhoz viszonyítva. Szeretem, nem hagyott még ott soha sehol, pedig már volt háromszor Horvátországban is (Dubrovnikban is pedig az nincs közel). Az alkatrészek és a szervízköltség olcsó, természetesen kerülöm a szakszervízeket. 15"-ös alufelnivel szép és a /55 még kibírható a pesti utakon. Egyedül a fékek lettek rajta kicserélve nagyobbakra a féknyergekkel együtt. A 2.0 HDI hűtött, nagyobb átmérőjű és vastagabb féktárcsáit kapta maratott változatban. :) Persze a féknyergeket is ki kellett cserélni. Nagyságrendekkel javult a fék teljesítménye, erősen szoktam figyelni a tükröt hogy ne szálljanak belém. A futóműve egy hinta, ennek a sportosabbra cseréjén erősen gondolkozom. Csak akkor meg szétveri a kasztnit, és egyébként is 140e Koniból... :)
Mindent összevetve jó autónak tartom 3 év és 50e km után, nyomát sem látom a sokak által emlegetett "francia minőségnek". Az elődje egy Corsa, kényelmetlenebb de talán kicsivel jobban volt összerakva, ötletes-praktikus megoldások szempontjából egy 0, és kezdett rohadni (6 évesen!). Megbízhatóság szempontjából mindkettő O.K., bár én úgy gondolom, hogy nagyon erősen függ attól hogy adott autót ki vezet több ezer km-en keresztül.

Hibalista

- 1 injektor a 4-ből, plusz a szép lassan elfogyó cuccok: gömbfej+lengőkar, féktárcsa+betét, lengéscsillapítók (köszönet a városvezetésnek ezekért...)

Ide hordtam szervizbe

Szivattyú u. Attila! Lelkiismeretes, gyors.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 24000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Corsa B Következő autója? Természetesen Ferrari v. Porsche :)
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 206 1998 (2005)

További ítéletek (506 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)