Francia horror
Szöveges ítélet
Légzsák vezetéke állandóan kontakthibás, pedig a kormánymagasság-állítóhoz hozzá sem nyúlok, első stabilizátor összekötő 9000 km enként kikotyogósodik(gyári alkatrész),
Km óra központi egység K.O.: nem jelez (fordulat, sebesség),
Motorból eltűnt a nyomaték: lefullad, nem húz v. kb 5000-en pörög gáz nélkül, de amikor mennék persze leáll.:Motorcomputer cserére szorul a szerelő szerint:kb 250e lenne ha bevállalnám...Majd az utánam következő tulaj esetleg ill. a bontó.:)
Másfelől kényelmes, és az első autóm (golf I 1,6D) után álom. El. ablak, központizár, szervó, +nem zörög a műszerfal, na de a többi.... A Golf beindult, és ment.
Erre a szervízben rákötötték a számítógépet, majd azt mondták ,hogy semmi baja, menjek nyugodtan vele. Kiálltam az udvarból, megfordultam, visszaálltam, kiszálltam és felnyitottam a gépháztetőt. Picit néztem, egyszer csak felpörgött, és nem halkult szegénykém, mire a szerelő gyorsan odaugrott, leálltotta. Na ekkor 2 napot maradt a szervízben, de a csúcstechnikájú vizsgálatok után is hibátlan az autó. Papíron. Mostanság érdekes módon nem kapkod, pörög v. fullad, de kb 15 ló eltávozott belőle.
Hozzá kell tennem , hogy a profi szervizek hátránya, hogy ha a számítógép azt mondja, hogy minden ok, akkor az alkalmazottak 95 % -a nem tudja mi tévő legyen. Végül egy kisváros vérprofi szerelője kipucolta a pillangószelepet, minek hatására bekövetkezett az előbb leírt pici javulás, DE AZ AUTÓ ELADÓÓÓ!!!
Hibalista
- Légzsák, Futómű, Computer, Befecskendező..
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Kecskemét.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 40000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Golf | Következő autója? | Toyota |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.1/10) |
