A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 206 (1998)

206 1.4 HDI VAN 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Francia fostalicsaka

Szöveges ítélet

Külseje szép, erről szót se többet. Egyébként kétüléses rakteres variációról van szó. Céges autó, először nagyon örültem neki, akkor még nem tudtam, hogy mennyi bajom lesz vele.
A motorja szerintem elég erős, és emellé takarékos, 1700-tól 3500-ig egészen jól húz, a vége valahol 175 körül van óra szerint. legalacsonyabb fogyasztásom 3,4 volt, a legmagasabb 6,7 l/100 km. 51.000 km-rel vettem át, most van benne 127.000 és bizony elég sok helyen csörög-zörög. Nem is olyan régen a XIV. kerületben majdnem nekem jött egy illető, kiderült, hogy nem műxik a féklámpa. EGYIK SEM. Na itt már sejtettem, hogy ez nem egyszerű biztosíték probléma. Bevonultam cégünk egyik szerződött partneréhez, a Peugeot Central-hoz. Sikerült nekik megcsinálni, de kellett hozzá közel három óra, mire megtalálták a hiba forrását. A vicces az benne, hogy előtte egy héttel volt a szekér a Xevico-nál Debrecenben, ahol azt állították, hogy kicserélték a féklámpa kapcsolót is. Hát itt kiderült, hogy ez nem történt meg, bár a hiba oka nem ez volt. Innentől egyre érdekesebb dolgok jöttek, a napi számlálót minden tankolásnál lenullázom, és hajlamos egy idő után a nullázás előtti állapottól folytatni. Egyszer ok nélkül felvillant a motordiagnosztika lámpa, ismét vittem Xevico-ékhoz, mondták megcsinálták. Később kiderült, hogy számukra ez annyit jelentett, hogy lehúzták az érzékelőt. HÁ-HÁ-HÁ. Kb. Február környékén gyanúsan elkezdett melegedni a hűtővíz, 140 km/h környékén 110 °C volt. Februárban, amikor nem ritkán nulla fok alatt van a hőmérséklet. Ezzel elmászkáltam egy darabig, majd áprilisban elvittem a szervízbe (Xevico). Azt mondták, ez az autó ilyen, mindig bekapcsol a ventillátor, amikor kell. Nagynehezen rábeszéltem őket, hogy cseréljék ki a termosztátot. Kicserélték, megjavult. Mostanában bejött 50 km/h környékétől felfelé egy nagyon bántó, mély, búgó hang. Irány Xevico (kénytelen vagyok ide, mert ők a szerződött partnerek), mondták nem tudnak mit tenni, ez a gumitól van. Kértem, hogy nézzék meg a kerékcaspágyakat, hátha az az, bár én nem értek hozzá. Nem nézték meg, mert csak a gumitól lehet. Anyád. Elkövetkezett a 120.000-es szervíz, addigra rájöttek, hogy mégsem a gumi az. Kicseréltek valamit hátul, és azt állították, hogy most már jó. Hozzáteszem 175.000 forint volt a szervíz. Nem lett jobb, megint elvittem. Megnézték, egy napot benn volt náluk, majd a nap végén a munkafelvevő boldogan jelentette, hogy a motorvédő széttört és beleért a féltengelybe. De megcsinálták és mindjárt hozza is az autót átvenni. Negyed óra múlva előkerült, mondván, hogy ment egy kört és ugyanúgy búg, tehát csak kerékcsapágy lehet, holnap vigyem vissze, megcsinálják. Hát ma reggel bevittem, erre megkérdi, hogy melyik kerék csapágya a rossz??!! Honnan a f@szomból tudjam, én vagyok a szerelő????? Úgyhogy nemsoká megyek érte, kiváncsi vagyok sikerült-e orvosolni a bajt.

Egyébként a kényelem igazi francia. Vagy a kormánytól vagyok távol, vagy a lábam nem fér el. Futómű nekem megteszi, volt már rosszabb, a raktér egészen nagy. Egyetlen előnye, hogy keveset fogyaszt. Magamnak soha, semmikor, semmilyen körülmények között. Másnak is ezt tanácsolom. Hétfőn reggel kissé sajnáltam, hogy nem hagytam vasárnap este az MTV-székház előtt. Ha felgyújtják, kaptam volna egy másikat (Skodát, vagy Fordot). Mindegy, csak ne franciát...

Hibalista

- Féklámpa egyszercsak elment, kerékcsapágyak, műszerfal-világítás, üzemanyagszintjelző össze-vissza mutat, napi km-számláló önálló életet él, termosztát odalett, és még egy halom apró, de bosszantó hiba.

Ide hordtam szervizbe

Car-O-Mega Kft. Szeged.

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Xevico Kft. Debrecen.
Senki, ismétlem SENKI ne vigye ide az autóját. Lassú, drága, nem értenek hozzá, de a csajok nagyon jól néznek ki :-)

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2003
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 51000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 76500
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Felicia 1.9 D Következő autója? Swift II
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 206 1998 (2005)

További ítéletek (506 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)