Fiatot, fordot esetleg... Franciát nem!
Szöveges ítélet
Fiatot, fordot esetleg... Franciát nem!
Hibalista
- 24000 km-rel vettük, vezetett szervízkönyv, még garanciálisan... Azóta az egyéb kötelező (vezérmű, laposszíj, görgők vízszivattyú, olajak szürők) mellett: első kerékagy csapágyak, első féktárcsák+ betétek 54000km-nél, aztán 81000 km-nél, izzó 5000km-enként legalább egy a legkülönbözőbb helyeken, az indexkapcsoló önálló életre kelt egy ideje, a rendszámtábla egyik lámpája egy erősebb csomagtérfedél zárásnál nemes egyszerűséggel kiesett a helyéről (eltörött:-( Meleg motornál diszkrét ketyegés (nem diesel, talán hidrotőke? oda se neki) Nagyobb hidegben (-10 alatt) tövig nyomott gázpedállal hajlandó hosszas indítózás után nagy benzingőz felhőket eregetve elindulni (szervízben számítógép nem hoz hibát, mondták, amíg indul örülni, hajtani:-) Ramatyra kopott kormánykerék (a 15 éves volvomon külömbül néz ki 340000 km után) Két hátsó lengéscsillapító cserére szorul:-( Háát, szóval a 100000 km, vagy 3 év garancia előbbi részét "Pizsóéknál" nem szabad komolyan venni... A feleségem imádja, mindennapi tartós használatra nem igazán a legmegfelelőbb választás.
Ide hordtam szervizbe
Volt tanítvány...
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 24000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 960 | Következő autója? | volvo V70 |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.8/10) |
