Elektronikai hulladék
Szöveges ítélet
Úgy kezdödött az egész hogy kb 6000 km nél valami "hápogós" hang jött ki a motortérből azt a szervízbe kiderült hogy a turbonyomást szabályzó szelep az ami bajos nála. Utánna pedig 8000 km-nél a kormány elkezdett szorulni de megcsinálták azt ami a legjobb télen 1 éves kora ellenére nem indult el mivel a mágnesszelep leragadt és az elektronika nem engedte elindulni az autot. Na ekkor haragudtam meg rá és eladtam, vagyis azonnal becseréltem egy toyota yaris 1.4 D4D-re ami között ég és föld a különbség! Szerintem a Peugeot nem megbízható autó mert a későbbiekben expert-hez is volt szerencsém és abba 120. E Km-nél szivattyú csere+mágnesszelep csere 2- havonta. Az is egy nem bevált autó lett és a szervízbe megmondták hogy nem szabad ilyen autót ( Peugeot) venni.
Hibalista
- Mágneszelep, turbonyomásszabályzó szelep, elektronika,
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Kampf Toponár
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 323 | Következő autója? | Toyota Yaris 1.4 D4d |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.5/10) |
