Egy szerető fenntartása olcsóbb....
Szöveges ítélet
Szeretem mert szép és barátságos, rettegek ha valami rendellenességet tapasztalok mert lehet hogy a szervízbe kell vinni, a guta üt meg mert átkozottul drága a javítási költsége és elképzelhetetlen volt számomra a váltó hiba 68000 km-nél, a hátso híd törése 111000Km nél. A márkaszervizben
gyorsan javítanak és udvariasan bánnak az emberrel, de az árak....!!! Egy lekaszált tarlónak érzem magam a pénztártól távozva. Az első fékbetét csere 42000km nél, majd 30000 km-ként, és 87000 nél tárcsa csere.
Aki teheti, a 90000-es szervíz elött cserélje le. ( Addíg szeresse..)
Ha évi 8000-10000km-nél többet nem megy valaki, annak jó választás, egyébbként a szépségéért kőkeményen fizetni kell.
60000 -es szerviz 108000 Ft. ( 90000Ft- ot saccoltak )
90000 -es szervíz 205000 Ft., igaz vizsgadíjjal együtt.
Szeretem, de soha többet legalább is amíg sok apró de drága javítani való van rajta.
Hibalista
- 68000 Km váltóvilla törött, gyári hibás volt. Szavatosságban cserélve, gyújtótrafó csere 42000Ft, befecskendező csere 110000 nél 37000Ft, 111000- nél hátsó hid törött 150000Ft.
- Kötelező szervíz költségei taglalva.
- Futómű rendszeres kopásai, ez mondjuk a magyar utaknak is köszönhető.
- Ajánlott a 15000 Km-kénti olajcsere, mert 15000 után elkezd fogyni az olaj.
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Gablini
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 112000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Escort | Következő autója? | Ford, vagy Hyundai |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
