A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 206 (1998)

206 1.1 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Drága kedvenc, de a legrosszabbkor hagyott cserben

Szöveges ítélet

A Profil felszereltség kék kárpitozása nagyon tuti, nem is nagyon találtam ilyen hangulatos belsőt, ezért nem szívesen válnék meg tőle, persze a beige bőrrel nem veszi fel a versenyt.
90-ig 5 lityivel (!) elporoszkál, autópályán viszont 7 felett zabál! Kis kerék (165/70R13) miatt 70-ig viszonylag jól gyorsul... :) A metálfényezés strapabírósága viszont katasztrófális!

Hibalista

- 57000km-nél trafósor (45eHUF) a legrosszabbkor, 75000-nél bal féltengely belső gumiharang kiszakadt => vibráló váltó és kormány (8eHUF+12eHUF óradíj), a hiba kis idő múlva újra előjött, de a féltengelycsere 45eHUF-ért maszeknál megoldotta.

Ide hordtam szervizbe

Autós Mobil Kft. - Gyöngyös: amíg sufniműhely volt: korrekt ár, megbízható munka. Miután elköltöztek új csilli-villi helyükre: 7 decivel több olaj a teknőben, bizonytalan diagnózisok: egyik évben még cserélnék a váltórudazat csapágyazása(!?), egy év múlva miről beszélek...(PUG Fábián szerint ilyen nem is létezik)
a vibráló váltó és kormányra tanácstalanok: talán a gumi szálszakadásos (PUG Fábián szerint nem az, szerintem sem...), futóműbeállítást 1 órára vállalták, 2 óra ücsörgés után felháborodott kérdésemre tanácsolják, hogy menjek inkább, majd telefonálnak, végül 4,5 óra alatt megoldották, de ráfogták az autó életkorára.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Fábián Fehérvár: KFB-s javításnál gyanúsan sok a fényezés költsége, pedig a bal első kerék volt az ütközéspont. Féktárcsa és gumiharang cserénél kiszedik a menetet a tengelycsonkból, és anyaghibára, illetve az előző szerelő hanyagságára fogják... nem tudom, higgyek nekik? A gumiharang cseréje 20eHUF, és csak időlegesen oldja meg a vibrációt, mondják is, hogy majd talán a féltengelycsere... De akkor miért nem egyből ezt javasolják...

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 23300
Megbízhatóság (4) Vezetett km 66000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? PUG 207 lenne, de ilyen márkaszervíz mellett soha
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 206 1998 (2005)

További ítéletek (506 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)