A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 206 (1998)

206 1.4 Presence 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Dögös, érzéki, lelkes francia szeret?

Szöveges ítélet

Egy szerelem beteljesülése..röviden így lehetne jellemezni a viszonyunkat. Ha kell megbízható, takaros feleség, de ha huncutkodáshoz van kedve az embernek hirtelen érzéki vadmacskává válik, persze csak szakért? kezek közt. Hiába, ez az autó egyéniség! És micsoda felüdülés ez a német SELEJTEK (opel, fóccvággen) után. Azóta is nevetek az ismerösökön akik az opeljükkel kaptak egy bonus bérletet a márkaszerviz parkolójába...Én elég régóta szemeztem a kis Puggal, de sokáig nem volt lehet?ségem randira hívni (értsd: nem vót rá pénz). Aztán megtörtént a nagy találkozás, és én éreztem: elvesztem. A rövid tények: azóta mögöttünk van másfél év és 42000 km. A futott kilométerek úgy érzem feljogosítanak arra, hogy kijelentsem: ez egy igenis MEGBÍZHATÓ autó, ami ráadásul kategóriája legszebbje. A beltér fantáziadús, ráadásul nagyon praktikus, a sok kacattal utazók is találnak mindennek helyet! A keszty?tartó - áldás: kész iroda rendezhet? be benne. Az én kisoroszlánom 3 ajtós, ezért csak ezt tudom mondani: a ajtók zsebei szélesek, üdít?nek, CD-knek egyaránt van bennük hely (jelenleg nekem a vezet? oldalán cd-k, ásványvizes palack /0,5l/, bomba /az energiaitalos forma/ és egy kis önvédelem van bezsúfolva az ajtózsebbe). A küls? magáért beszél: az egyik legjobb tuningalap, mert bár alapból csodaszép, de ugye, mindig lehet finomítani, egyéniesíteni. A technika: kellemetlen élményem egyáltalán nincs vele, volt ugyan egy garanciális kuplungszakadásom, de csereautót kaptam (magasabb felszereltséggel, semmi bürokratikus akadékoskodás)gyors volt a javítás, kulturált a hozzáállás (Peugeot Gablini, Fogarasi út). Ezen kívül soha nem hagyott ott sehol, nem hagyott cserben, pedig van amikor a ménes közé csapok (stabil 170 Gy?r-Pest M1). A motorja egész kellemes, nekem talán kicsit kevés, de 1-2-3-asban még engem is meg tud lepni (meg a nagyobb motorizáltságú kollégákat is, 1.6-os Bora bruhahaha), a 4.iket mondjuk elbas*ták, de hát ez van. A fogyasztás kellemes, 6 liter, ha nem megyünk 4ezres fordulat fölé tartósan. A kuplungja vajpuha, nagyon kezes, a váltója valóban nem a legjobb darab, de ez legalább beveszi az 1-t, nem úgy mint az ismer?s Poloja (megjegyzem: márkaszervíz nem is tudott neki segíteni, csak haversrác szerel?). A sportülések kényelmesek, tartanak is ha kell (az én tempomban mondjuk kell is), a CD+hangszórók nekem k.-ra bejönnek, nagyon szépen szól a Clarion, néha olyan hangokat hallok meg a kedvenc CD-men, amir?l nem is tudtam, a basszus tuti, nem vagyok ugyan vájtfülü, de azé süket sem. A m?b?r kormány (vagy mi) kellemes fogású, a szervórásegítés álló helyzetben lehetne er?sebb. Az egész autónak egyfajta gokartfeelingje van (naggyon pozitív!), és aki ismeri a kocsi határait, annak örömautózás a terelgetése. Városban van igazi elemében, agilis, mozgékony, kicsi. A futóm? lehetne kicsit keményebb, így viszont komfortosabb. Az ámokfutók meg úgyis RC-vel járnak :))). Összefoglalva: imádom!! minden porcikáját, élvezem ahogy beülök, és szinte érzem minden rezdülését, ahogy együtt faljuk a kilómétereket, hol komótosan, hol, mint az ?zött vad, rohanva, küzdve az autós legkíméletlenebb ellenfelével: az id?vel. Bízom benne, hogy még hosszú ideig együtt leszünk, vagy legalábbis addig, míg megfelel? potenciált gy?jtök a vadóc n?vér (RC) megszelidítéséhez.

Hibalista

- kuplungbowden-szakadás (garanciális)
- szell?ztet? ventillátor (garanciális, bár tönkre nem ment, csak rezonált, de azt rohadtul)

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Sába, Sopron

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 43000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 205 GRD Következő autója? 206RC/Renault Clio RS
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 206 1998 (2005)

További ítéletek (506 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)