A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 206 (1998)

206 VAN 1,4 HDi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csajozós céges dízel fenevad...szerintem

Szöveges ítélet

Mint a nevében is van, ez egy kétüléses, ráccsal leválasztott rakteres masina. Céges gép, nem az enyém. (Sajnos) Külseje hibátlan, a lányok meg?rülnek érte. Belül is elég jók a kárpitok és az üléshuzat színei. A gyári rádió és hangszóró nekem kielégítette az igényeimet. A m?szerek és a gombok a helyükön vannak, kivéve a vészvillogót, ami cserében jól néz ki és nem lehet eltéveszteni.

A menettulajdonságai elég meggy?z?ek. Kétezres fordulat körül lökésszer?en megindul. Ugyanezt tapasztaltam a 2.0 HDi-nél is. Én kilencven és száztíz között közlekedek vele, így a legalacsonyabb fogyasztásom 3,4 liter, a legmagasabb 4,4 volt. A városi kóválygást nagyon nem szereti. 110 km/h-s autópályás Szeged-Budapest-Szeged menettel 60 km-t mentem füstös f?városunkban, és a fogyasztásom 4,8 volt.

A váltót id?be telt megszoknom, eleinte megküzdöttem az ötödikkel. Kissé szokatlan volt továbbá, hogy hangos koppanásokkal érkezik meg a váltóbot az egyes sebességekbe de ezt is meg lehet szokni Az áttételek kellemesen hosszúak, ötödikben 130-cal picivel 3.000 alatt forog. És még ekkor is csendes. Végsebességét én valamivel 170 felett mértem óra szerint, itt már egy kicsit labilis volt. A hátulja elpattog kanyarban, de ez lehet, hogy csak a két ülésesnél van így. Csapatni viszont elég jól vele, bár vigyázni kell, mert elég alacsonyan van az eleje. Ami baromi idegesít?, hogy alacsony fordulaton minden rezonál, a rakteret elválasztó rács f?ként. Az utasülésen is ül? emberrel és a raktérben egy mázsa cuccal már kicsit jobban kell pörgetni, de még itt is megfelel?en dinamikus. Utasülésr?l jut eszembe: nekem viszonylag kényelmes és elég hosszú a vezet? ülés ül?lapja, de utasaim, már soxor panaszkodtak a kényelmükre. Lesz*rom :-) Két dologgal nem vagyok elégedett. Az egyik: nem tudom normálisan beállítani az ülést. (Átlagos testalkatú, 178 cm magas férfi vagyok). Ha a támlát nekem megfelel?en döntöm hátra, akkor a kormány tetejét csak teljesen kinyújtott karral tudom elérni. A másik a csomagtartó fedél (v. 3. ajtó) nyitása. Több ízben csípte már be az ujjam. El?nye a rakteresnek, hogy kell?en borközi állapotban viszonylag kényelmesen lehet benne aludni hét órát hátul.

Hibalista

- Futóm? beállítás állandóan elmászkál, üzemanyagszint jelz? folyamatosan marhaságokat mutogat,

Ide hordtam szervizbe

...

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2003
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 78000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Swift 1.0 GL Következő autója? Suzuki Swift 1.3
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 206 1998 (2005)

További ítéletek (506 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)