A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 206 (1998)

206 1.1 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bözsi

Szöveges ítélet

Kezdem megszeretni. Opel vectrából ültem át. Ahhoz képest baromira lassú, és kényelmetlen. De már kezdem szokni. kategóriájához képest meg nagyon jó.
Megkímélt állapotban vettem, gondos gazdától. 12 év alatt beleraktak 86 ezer km-t. Az semmi. Kellett egy kicsi, olcsó kocsi. Vezérműszijcserével kezdtem, 46 ezer ftból megúsztam, olajcserével együtt. Kétszer kérdeztem meg hogy tutira ennyi? Biztos, hogy ennyi? Súlyadója 4000 ft félévente. Nem ilyen összegekhez szoktam, de ez nagyban segíti a kocsi megszeretését.
Kb féléve használtam mikor észrevettük, hogy a vízben olaj van. Hengerfej specialistához vittem, gondolom ezért került a hengerfej tömités csere 72 ezerbe. de legalább jól megcsinálták. Városban közlekedek vele, általában csúcsidőben. Igy a fogyasztása 6l. Előző tulaja az első futóműnél végzett felújitást, és majd műszaki előtt a fékeket kell majd megcsináltatnom. Nem tapasztaltam még a peugeotnál előforduló problémákat, de mindenki ijesztget, hogy a gatyám ráfogom költeni. Gyorsan lekopogom eddig hibátlan. Igaz fapados verzió, tehát ami nincs benne az nem tud elromlani. Majd meglátjuk.
Nem vártam műszakiig, elvittem fékjavításra. Hátsó fékbetét, fékmunkahenger, dobszabályozás, első fékbetét plusz féktárcsa. Ez 42 ezerbe került munkadíjjal együtt. Jelezték, hogy cserélnem kell majd a kutyacsontot is, de még ráér. Annak ára 9600 Ft/ két darab, plusz munkadij. Ha ez megvan akkor rendben lesz a kicsi kocsi.
Megvolt a kutyacsont csere.
Fékerőszabályzót kell cserélnem rajta, mert egy hirtelen fékezéskor a kocsi megpördült 180 fokban. Ami ijesztő volt. Kilazitották a beragadt fékerőszabályzót, de ez csak ideiglenes megoldás. Úgy 40 ezer körül saccolják az alkatrészt+munkadíjat. . Mivel a kocsi 14 éves, ezt nem igazán róható fel neki. A központi zár rakoncátlankodik. Még nem jöttem rá mi befolyásolja, hogy mikor nem nyílik. Előbb utóbb majd ezt is látja szerelő. Összeségében ez egy olcsó kocsi, eljutni A-ból B-be tökéletesen megfelel. Egy ideig megtartom, most kapott 4 új nyári és 4 téligumit is, és a gyerek jogsi érett korban van. Mivel fapados változat, sokért eladni nem tudnám, de mivel minden rendben van vele jó lesz tanulókocsinak. Fogyasztása 5,5-6 liter körül van (mindig csúcsidőben araszolgatva használom ), kötelezője 10 ezer 1 évre, súlyadó 8 ezer ft.

Hibalista

- Hengerfej tömités csere, fékfelújítás, kutyacsont

Ide hordtam szervizbe

Debrecen Fékcentrum

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Debrecen

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 86000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? vectra 2.0 16v Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 206 1998 (2005)

További ítéletek (506 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)