Azóta megnyugodtam.
Szöveges ítélet
Suzuki swift winter(4x4) helyett vettem, mert megette a gatyámat is:-) Városban nem tudtam 9 liter alá tolni a fogyasztását. A lehető legkisebb fogyasztás, és a nagy csomagtér volt a cél. Így került a képbe a Peugeot kis SW-je. Peugeot dízelt(Boxer) már vezettem 9 évig. Motorikusan meg voltam elégedve vele.
Eljött a nap, mikor beleülhettem a kis dízelbe! Kezdeném a számomra legfontosabbal! Hazafelé autó pályán 5.5l-t evett. Városban kijövök kicsit 5 felett. Városon kívül? No, ott az igazi! Vezetési stílustól, benne ülők számától-súlyától függően, 4-4.5 liter. Mint akit nyúlhájjal kenegettek! Annyira örültem. Ezek az adatok nem változtak természetesen. Vegyes használatban, egy tankkal, kicsivel túlmegy a 900 kilométeren. Az átlag olyan 4.7 körül van.
Elődjénél tágasabb, és komfortosabb (pedig az is glx volt klímával). Ez sokkal autóbb autó. A család számára kielégítő belső tér, mind funkció, mind komfort szempontjából. Ülései kicsit kemények, de hosszú távon sem kényelmetlenek. Köszönhető ez a magasságban állíthatóságnak. Plusz a kormány is állítható 2 irányban.
Hátsó ülés sorban is kényelmesen elférnek közepes testalkatú felnőttek. Csomagtartója fantasztikus! Alacsony rakodási magasság, és persze, a külön nyíló hátsó szélvédő teszik számomra kedvelhetőnek. Döntött hátsó üléssorral igen nagy csomagtér képezhető.
Motorjáról nem tudok rosszat, csak jó mondani. Van elég nyomaték benne, ha valaki dinamikusabban kíván vezetni! Persze nem verseny célra fejlesztett gépről van szó:-)
Folyt.köv.
Hibalista
- Kuplung bowden kb. 20.000.- - Futómű alkatrészek.
Ide hordtam szervizbe
A jól bevált barát műhelye.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 86000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Swif 1.3glx Winter | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
