A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 206 (1998)

206 1,1 Profil 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Ár/Érték = 1

Szöveges ítélet

A keleti blokk csodái után úgy gondoltuk, hogy a Lajtán túlról vesszük meg következő autónkat. A formája ma is szuper. Műszakilag fényévekkel előzi az addig általunk birtokolt autókat. Ebbe beülve... csend és minden működik. Persze már tudom, hogy minden viszonylagos. Ma már kissé elavult technika, de a formája... már írtam! Alap modell, na ilyet soha semmiből. 60 Le. Meg kellett tanulni vele autózni. Lendületből kocsisorokat lehet előzni, csak jól számold ki, hogy mikor halad el a szembejövő. Egyébként nem is olyan nyomatékszegény. A barátnőm Rover 200-asa 103-Le-vel többször fuldokolt nálam, mint ez. Most már kicsinek és szegényesnek találom, de akkor jó vétel volt és most is ezt mondom. Soha nem hagyott cserben. Volt pár hibája, de ennyi azt hiszem belefér. Tudtuk, hogy mit veszünk. Ezért az árért ez az autó jár. A végsebesség hosszabb egyenesben eléri a 160-at és a fogyasztást még autópályás üveghangnál sem lehetett 6 liter fölé vinni. Az átlag 5 és 5,5 között volt mindig. Aki egy szép és olcsó autót akar, az nem bánja meg, ha ilyet vesz. Persze kicsit nagyobb motor és egy klíma sokat dobna az autó élvezeti értékén. Ja, miután végignéztem amit írtam... Egy dolog a halálom. Ilyen szarul kapcsolható váltóval soha nem találkoztam! Ha hátra akarsz menni, talán 6.-ra sikerül betenni. Egy kézi habverő érzetét kelti. Ügyesen kuplungolsz kettőt-hármat, aztán egyes, ha nem sikerül akkor van még négy sebesség és talán mozdítasz a fogaskerekeken annyit, hogy aztán jól álljon a hátramenetnek.

Hibalista

- izzók kb 5 db, kilóméteróra spirál, jobb hátsó híd felújíítás 120 ezer Ft, hűtő ventilátor csapágy, utólag beszerelt központi zár és riasztó, index kapcsoló

Ide hordtam szervizbe

Autósziget Pécs

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Pécsen a 6-os mellett van egy Peugeot-Citroen szerviz. A nevét nem tudom, talán Peugeot-Citroen Szerviz! :)))
Ott egy kicsivel kevésbé voltak lehúzósak.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (6) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 135000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 1.3 Következő autója? Mazda 6
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 206 1998 (2005)

További ítéletek (506 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)