Anya kedvence
Szöveges ítélet
Második autóként használjuk az anyukának vásárolt kis Peugeot, most főleg én nyűzöm. 88 ezer km-t futott minden hiba nélkül. Keveset eszik simán lehet vele előzni még öt fővel is, csak az emelkedőket nem szereti. Többször voltam vele külföldön még Dániában is(kb. 20 óra, szinte megállás nélkül). Gond nékül tartja a 150-160-as tempót.Fogyasztása függ attól, hogy ki vezeti, de 6.5-nél még nem volt több átlagban, nekem 6-6,5-öt eszik, anyámnak 4,8-5 liter között. A felszereltsége is elég jó, van benne digit klíma, 4légzsák,abs,stb.. Egy baja van hogy hátul kicsi, meg a hátramenetet sem veszi be mindig elsőre, a hátsó izzó is mindig kiég, de ez apró hibák ellenére az egész család nagyon szereti.
Így 100 ezer fölött se volt vele túl sok probléma, egy hat éves autónál ennyi még elfogadható. Csak egy példa: az Opelünk ennyi idős korában már túl volt egy motorcserén, ami az autó akkori értékének kb. a felébe került. Folyt köv
Az izzókiégés megszúnt.
Mivel második autó, nem szándékozzuk egy jó ideig eladni. Minden kopó alkatrész cserélve, minden kiválóan működik, kivéve a clarion cd-t és a hangfalakat, de majd az is cserélve lesz. Nem nagyon zörög az utastérben semmi.Én továbbra is nagyon szeretem.
Hibalista
- Tudom, hogy ritka, hogy egy francia autón csak a kötelező szervízt kellett elvégezni,de igaz. Illetve a felni ment szét a magyar utak miatt és a szélvédő tört össze egy megpakolt Ifa által.
- Külföldön feltörték és elopták a cd lejátszót, egy helyi Peugeot szervíz kicserélte az ablakot, azóta is zörög.
- Majd 90 ezer km után jött néhány gond a kötelező szervizen is túl.
- 95 ezernél elromlott az önindító(kb. 10ezer Ft javítással együtt), valószínű a gyakori városi használat miatt. 100 ezernél a kuplung mondta fel a szolgálatot(kb.50 ezer Ft), sportos vezetés + város ? De ennyi belefér.
- A gyári szervizperiódus 30ezer, de mi 15 ezrenként visszük,+ félszintetikus olajat kap + a garancia lejárta után senki ne vigye márkaszervízbe, mert ott csak kontárkodnak, ja és háromszorosára nő a fenntartási költség. Szerintem ez a titka a viszonylagos megbízhatóságnak.
- Folyt. köv:
- 120ezernél cseréltem egy kipufogódobot
- 125 ezernél volt nálunk is check engine lámpa kivillanás, amit egy kiválló elektronikai szakember pár ezer forintért megoldott.
-
- Jelenleg 136 ezer km van benne, minden probléme megszűnt. Az oldallégzsák hibajelzője is megjavult. Az oldalát valami hülye gyerek végighúzta egy kulccsal, 20 ezer volt a fényezés, plusz az egész kocsit lepolíroztattam, most olyan mint új korában. A beleseje viszonylag jó állapotban van, de nemsokára ráférne egy jó kis kozmetika.
Ide hordtam szervizbe
Xevico kft Debrecen. Nagyon lassúak és drágák. Már el is felejtettem mi volt veluk a bajom, meg már őket se így hívják, hanem valami centrál vagy ilyesmi
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Püspökladány, Nagyon jó munkát végez és szinte ingyen. Három éve hozzá hordjuk a kocsit. Ajánlom mindenkinek.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 137000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | astra | Következő autója? | Kia Ceed Sw |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
