A TUTI kis oroszlán
Szöveges ítélet
A Hibalistán említetteken kívül (ami a magyar utak sajátossága miatt szvsz nagy részben megbocsátható) csak a szokásos cserék (olaj, gyertya, szűrők, stb.) és mostanság az első féktárcsák és pofák lettek rajta cserélve.
Azóta sajnos 100e km-nél utolérte a széria hiba, komplett hátsó hidat kellett benne cserélni, ami nem olcsó mulatság, de sajnos muszáj.
Most 120e km van benne (2008.03.31.), semmi probléma nem fordult elő a hibalistán szereplők kivételével.
Az akksija eredeti gyári VARTA, még így 4,5 évesen is bírja a strapát!
Sosem hagyott még cserben, és remélem ez így is marad még jó darabig! Igaz, én minden "földi jót" megadok neki, bár sokan hülyének néznek, hogy full szintetikus TOTAL olajat teszek bele, de nem érdekelnek a vélemények, mert az autó meghálálja a minőségi cuccokat!
Nagyon olcsó az üzemeltetése, vegyes használatban 5-6 l-ből ki lehet vele jönni. Olcsó a kötelezője és a teljesítmény adója is.
Kényelem, megbízhatóság: 2006. nyarán egyhuzamban (3 megállással) mentünk ki vele Hollandiába (1500 km). Tankolás, semmi egyéb nem kellett neki. Hazafelé szintén problémamentes volt az út.
Nagyon szeretem, pörgős a motorja, bár néha elég gyengusnak tűnik, de Bp.-en nagyon jól jön, valamint kis, szűk helyeken is tudok vele parkolni.
Szerintem azért sincs vele gond, mivel "fapados" kivitel, és ugye ami nincs benne, az nem is romolhat el :-)))
Számtalan ismerősöm panaszkodik (Opel, Peugeot, BMW), hogy a fedélzeti számítógép miatt már mennyit szívott!
Egy biztos: olcsó fenntartású, megbízható kis járgány!
---------------------------------------------------------------------------
172.500 km: családom gyarapodása miatt sajnos meg kellett válnom tőle, mert 3 felnőtt+ 2 gyerekülés már nem fért bele.
Nagyon sajnáltam eladni, mert valóban nagyon megbízható autó.
Szívből kívánom az új tulajdonosának, hogy baleset-, és hibamentes közlekedésben legyen része!!!
Hibalista
- - Stabilizátor rúd összekötő, mindkét oldalon kb. 45e km után. - - Hátsó híd - torziós rúd közötti csapágy (1 db) 60e km után. - - Első féktárcsák és betétek cseréje 80e km után. - - Kormány kapcsoló csere 90e km után (állítólag PSA szériahiba). - - Első lengőkarok cseréje 98e km után. - - Komplett hátsó híd cserére szorult (mert sajnos a csapágy csere nem egy végleges megoldás) 100e km után (állítólag PSA szériahiba). - - 150.000 km: lengővilla- , fékek (betétek, tárcsák)-, és egyéb, kötelező cuccok cseréje. - - 155.000 km: stablizátor rúd csere. - - 162.000 km: kipufogó rendszer cseréje, katalizátortól hátra (szétrohadt pár helyen). - - A VARTA gyári 7 (!) éves akku még mindig bírja! - - Az izzók nem nagyon bírnak 30e km-nél többet. Ez állítólag a H7 hibája ... :-(
Ide hordtam szervizbe
Guri (Rákosszentmihály, Csömöri u.). Mindig át akart vágni. De nem hagytam magam, és hálaistennek azóta be is zárt. Gondolom a többi autósnak is elege lett belőle.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Hátsó híd csere: Citroen-Szimpex Kft. (Tótkomlós): nincsenek közel, de nagyon precízek, gyorsak és olcsók!!! Friedrich szervíz (Dunabogdány): gyorsak, pontosak és megfizethetőek.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 165000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Octavia Combi Dual |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
