A "kétszínű":)
Szöveges ítélet
Az autót újonnan vásároltam, pontosabban édesapám, de én hoztam el a szalonból és végül is nálam kötött ki. Azóta eltelt pár év, és több mint 100.000 km szinte hiba nélkül!!! Még 2 hónaposan a lambda szonda ( csere garanciában), illetve vízes benzin miatt az egyik injektor áramköre adta meg magát ( 27.000,-Ft). Ezenkivül tényleg semmi, a gyári akkumulátort 7 évesen kellett cserélni, a futómű még a gyári, belül minimálisan zörög csak. A fogyasztás országúton 90-el 5,5 liter, pályán 6-7, a városi 8 körül. Presztízse sajnos szinte zéró, a vezetési élmény sem nagy szám, de azért szeretem. Amit szemét dolognak tartok, hogy a kereskedőtől újonnan vásárolt autómon, mint kiderült dupla réteg festék van, és emiatt nem nagyon akarták beszámítani, csak nagyon nyomott áron ( 4,5 évesen 800 ezret akartak adni érte!!), ezért is van még meg, illetve mert ennyire megbízható.A kereskedő, persze széttárta a kezét, hogy hát ő nem, meg mit képzelek, egyszóval semmi kártérítés, bizonyítani meg hogy tudnám 5 éves korára....legközelebb viszek rétegvastagság mérőt....A lényegen ez azonban nem változtat, hogy nagyon megbizható a kis francia....lehet hogy a két réteg miatt:). Nem tudom meddig lesz még meg, már szeretnék valami nagyobbat, olasz lesz vagy francia, a németekkel nincs szerencsém, a japánokkal meg nem tudom hányadán állok, de konkrét ötletem még nincs.
Hibalista
- injektor , lambda szonda
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 101000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | A3 | Következő autója? | Alfa Romeo |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
