A hű szolga
Szöveges ítélet
Vállalati autóként kaptam, ennek ellenére kíméletesen használom (ki tudja adnak-e másikat). Ez egy olcsó tömegautó amit arra terveztek, hogy X személyt (a 206-osnál sajnos X= 1-3 felnőtt) eljuttasson A-ból B-be igazodva a forgalom tempójához. . Szerintem a drága autók is ugyanezt a lélekölő feladatot teljesítik lefutott kilométereik döntő %-ban. A többlet presztizst, élményt, és kényelmet keményen meg kell fizetni.
Lemondva a sportról, örömautózásról, a minden áron előzésekről,
dízelként kezelve (hidegüzem, pörgetés) takarékos (4,5-5 l ) üzembiztos autóként szolgál.
Kategóriáján belül jó futóművel, kényelmes rugózással, elöl megfelelő kényelemmel, elfogadható zajszinttel (belső tér is egyben van még) rendelkezik.
A karosszéria az autó többi részéhez viszonyítva szerintem gyenge. A váltóját megszokni lehet, megszeretni annál kevésbé.
(én eddig csak japán váltóval voltam teljesen elégedett).
Összegezve: jó használati értékkel bíró tárgy. Hogy ezen kívül ki mit tesz hozzá, az egyéni beállítottság kérdése
Hibalista
- kormányösszekötő rúd, légzsák érzékelő, üzemanyagcső kilukadt, szélvédő elrepedt
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Centrál
A hibák javítását, és a szervizeket megfelelően végezték.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | VW Transporter | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
