A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 206 (1998)

206 1.4 75Le ColorLine 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A fehér hógolyó

Szöveges ítélet

Megbizható, nem hagyott még ott úton, illetve egyszer de akkor is csak azért mer kifogyott a benzin, ami ugye a saját hülyeségem. Gyenge pontjai: 1. akadós váltó (amit meg lehet szokni, de szoktam vezetni más autót is és érezhet? a különbség) 2. Gyenge futóm? (ez sajnos viszonylagos mert ugye nyugat európában gyártják és nem ilyen utakra tervezték és sosem jönnének el? ilyen hibák mint nálunk)

Kissé régies konstrukció modern küls?ben, de cserébe megbizható. Motorikusan semmilyen gond nem volt vele, annyi h. most cicereg reggelente mert még mindig húzom a vezérm?szijaztatást, amit elvileg 80e km-nél el?ir a szervizkönyv. Ilyen kötelez? 30ezres 60-as 80-as szervizen sosem volt, annyi csak hogy olajat kb. húszezrenként cseréltük meg ugyanakkor a gyertyát is és kész. Mindig csak akkor vittük szervizbe ha valami baja volt, jó a fülem szerencsére:)

Kényelmi szempontból sokkal jobb mint egy nagyobb kategóriás autó. Pl: apám Peugeot406-osával leutaztam Gy?rbe és megfájult a hátam, egyszer?en túl puhák az ülések és nem tartják a vezet?t kényelmes helyzetben. 206-ossal akármennyit vezettem ilyen nem volt.
Nem szerettem eleinte mert kicsi autó és nem tisztel a többi autós az utakon, ugye ezt egy 406-ossal könnyen meg lehet szokni. Én nem pont ilyen kocsit akartam, az autók formája általában engem annyira nem mozgat, de mostmár megszerettem.

Hibalista

- Jobb hátsó leng?karnál t?görg?s csapágy 60e km-nél, els? gömbcsuklók 80e km-nél(sajnos csak leng?karral együtt lehet cserélni), toronycsapágy (elöl) mindkett?, lengéscsillapitók is megértek már a cserére, + most a h?t?ventillátor is nyekereg néha

Ide hordtam szervizbe

Több szerel?nél volt már, az általános vélekedésnek igazat adok, miszerint a márkaszervizek drágák és nem csinálnak semmit és azt kiszámlázzák drágán. Kisseb magánszervizek közül sem mindegyik megbizható, de ahova most hordom ott legalább !értenek! a tipushoz és tudják már kivülr?l a tipushibákat.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 105000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Peugeot 106 S16 GTi lessz!
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 206 1998 (2005)

További ítéletek (506 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)