1.4Hdi Van az ésszerű kompromisszum
Szöveges ítélet
Először a rossz oldala:
A váltó szörnyű, 50.000 Km után sem tudtam megszokni a kluttyogását és a hosszú utakat.
A hátsó ablaktörlőtő bekapcsolásánál (nyeszergés) még mindíg összerezzen a nejem, ha mellettem ül.
Kb 40.000 km után a bal első futóműből indulásnál kopogást hallok. A baj, hogy nem mindíg, persze a szervízben nem tudtam produkálni, pedig rá kellene jönnöm, mi a baj, mert már csak pár hónap van hátra a garanciából.
Az ülések tartása és a kiképzése (deréktámasz hiánya) hosszú távon kissé fájdalmassá teszi az utazást 195cm-es magasság felett.
Amit szeretek benne:
A motorját imádom! Ugyann oda kell figyelni, mert nem ugrik azonnal (2000-es fordulatig lassan jut el, így nagy nagyforgalmú utakra való kikanyarodásnál ismerni kell a képességeit), de utánna nagyon megindul. Nem érdemes túlpörgetni, dinamikusan lehet vele autózni 2200 és 3000 közötti fordulatszámtartományban. 110-nél 2500-at forog, 130-nál 3000-et. 130 fölött elkezd hangosodni, 150 felett már nem kell és nem is lehet beszélgetni a kocsiban.
Átlagfogyasztása 4,3 liter (eléggé kíméletes üzemben)
Megérte a pénzét, ár/érték arányban egy remek választás volt. Kb még egy évig nálam lesz, majd fájó szívvel megválunk egymástól.
Hibalista
- Semmi nem ment rajta tönkre.
Ide hordtam szervizbe
Peugeot kampf Nagykanizsa.
Kedvesek és igyekvők.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | partner 1.9D | Következő autója? | középkategóriás dízel kombi |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
