A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 205 (1983-1998)

205 1,4 XR 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Zsebrakéta

Szöveges ítélet

18 év után eléggé lerobbantan került hozzánk, miután sok autószerel? gyakorolt már rajta, de végül mégsem találták a ritkán el?forduló, de nagyon bosszantó hirtelen leállások okát. Ilyenkor jó ideig be sem indult. Letettek a kicsikocsiról.
Nálunk kapott új fényt, fékeket, rengeteg apró hiányzó ill. elhasznált alkatrészt. A motornak csak némi beállítás kellett. A kasztni aránylag jó állapotban volt, de a futóm?vet borzasztóan elhanyagolták. Ez került a legtöbbe. A javára legyen mondva, hogy a kezdeti és a végállapot közötti vezetési élmény szinte azonos volt, a laza futóm? ellenére is stabil volt, pontosan vezethet?. A leállások oka a gyújtás megsz?nése volt, 10000 Ft-ba került az "új" elektronika.
Azóta csak használjuk. Nagyon szeretjük. Megy mint a bolondgomba, a fogyasztás még a téli város ellenére sem ment 7,5 fölé. Minden kanyar élmény, olyan mintha sínen menne, de nem pattog el az úthibákon. A motor hüvelyes (generál akár az asztalon), de sokak szerint 4-500 000 km is elmegy.
Autópálya tempó tartható vele még megpakoltan is, 140-150-nél még nem mentem vele többet, de nem is áll szándékomban, hiszen már elmúlt 20 éves.
Városban kíváló. Olyan "dodgem" autó. Parkolni elvileg könny? lenne vele, mert rövid és jól kilátni bel?le minden irányba, DE: hihetetlen mennyire nem fordul! Bizony egy Moszkvics Alekoval hamarabb beparkolok u.a. a helyre mint a 205-el. :-) Persze szokás kérdése. Talán így hosszabb élet?ek lesznek a féltengelyek... :-))
Tehát: sokba került a javítása, drága az alkatrész, de mindezek ellenére nem bántuk meg a választást!
Egy hasonló korú E-D Kadett alkatrész árai bár alacsonyabbak, de még kett?re sem cserélném el.

Hibalista

- Hátsó futóm? 80000,-
- Els? futóm? 40000,-
- Váltó rudazat 5000,-(bontott)
- Kormány kardánkeresz 5000,-(bontott)
- önindító 10000,-
- Fékek (els?-hátsó) 30000,-
- Gyújtás elektronika 10000,-

Ide hordtam szervizbe

Sok helyre, mindennel márhova

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Én

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1985
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Toyota Yaris
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 205 1983

További ítéletek (108 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)