Szeretlek is, meg nem is....
Szöveges ítélet
Kispolszkimat cseréltem egy metálbarna 205 GT-re. Nem indult felhőtlenül a kapcsolat, a pontatlan üzemanyagszint-mutató miatt többször kiautóztam belőle a benzint. Már vásárláskor rossz volt a kormánykapcsoló, tehát nem volt rajta reflektor, és bár nem vagyok gyors vezető, mégis keresztbe álltam vele, mert a hátsó fékek engedték az olajat a betétekre. Ezután a lámpa búrája esett le, amit persze csak kompletten lehet vásárolni. A legdurvább a vezérműtengely lekopása volt, amit javítani sem akartak, mivel az alkatrész több lett volna, mint a kocsi értéke. Egy segítőkész szerelő azt is mondta., ha otthagyom, ingyen elbontja az autót. Végül - hála a rallyesoknak - 1 hónap alatt spéci technológiával megjavították a gépet. Utána még egy évig hajtottam, de a motor jobb lett mint új korában. Ezután még voltak apróságok: önindító halt meg, a meghirdetés napján elszakadt a kilóméter spirál, valamint aznap kifogyott a benzin a spirál miatt.
Ezek ellenére szerettem a kis gépet, jó érzés volt autózni vele, csak nem szerettem gyakori szervízlátogatásokat. A fogyasztásával sem tudtam megbékülni, óvatos pedálkezeléssel is 10l körül evett.
2 év alatt sem sikerült megoldani egy problémát: a kuplung-bowden bekötésénél levő csavart rendszeresen eltörte, ettől kőkemény lett a kuplung.
Hibalista
- Vezérműtengely, szelephimbák
- Önindító
- bajuszkapcsoló
- fékhengerek eresztették az olajat
- Lámpa üvege leesett
- Kilóméteróra-spirál szakadás
- kuplung
Ide hordtam szervizbe
Öreg autót oda viszed ahol elvállalják
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1983 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Polski Fiat 126p 650E | Következő autója? | Suzuki Swift 1,3Gls |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.7/10) |
