Sprinter "csiga", ház nélkül
Szöveges ítélet
Király!!!! nehezebb, mint a sima GTi, de semmivel sem gyengébb! Az enyém ültetett, nincs olyan kanyar, ami zavarba hozná, engem inkább! Bitang motorhang, bitang motorral, pörgös, egész alacsony fordulattól húz, bár a végére elfárad. KABRIÓ! Csakis sapkával - nyáron (azért a nap az úr)! Mindenki azt hiszi, hogy télen hideg van benne, de ez nem igaz! egy akkora f?t?radiátro van benne, hogy max f?téssel elég komolyan izzadni lehet benne, bár hamar kihül, ez igaz. Hál isten a rakás ripityomra tört GTi-nek alaktrész van hozzá dögivel, majd ingyé, kivétel karosszéria, mint mindenkié, az enyémet is párszor kikalapálták már, most piros, de az eredetiségi vizsgén derült ki, hogy volt ez már sárga, meg zöld is. Igazi csajozós, bár majdnem annyi, mint én, Pininfarina jóvoltábol semmit sem vesztett esztétikai értékéb?l, mindenki megbámulja, még csukott tet?vel is. Sajnos (meg nem) nem szervós, ez igazán parkolásnál bibis. A végét nem mertem kipróbálni, mégiscsak egy 15 éves FRANCIA autóról beszélünk.
Hibalista
- Az összes cs?, amin víz valaha átfolyt, illetve nemcsak cs? (miután rendes h?t?vizet tettem bele, gondolom kimosta a dolgokat), most vamami miatt nem indul, bár ezt már eddig háromszor eljátszotta, nem egy eletronika bajnok.
Ide hordtam szervizbe
mindenféle "szaki", valaki tudott segíteni, valaki csak aztat hitte
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 12000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | lábbusz | Következő autója? | Renault Clio 1,6 16V Dymanic |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
