Soha többet
Szöveges ítélet
Szükségem volt egy autóra, mert a kis Trabi motorja beállt egy nap.
Egy szimpatikus fazontól vettem, aki valószín?leg jótékonyan hallgatott a kis piros gép rally-s múltjáról, mert olyan csálén állt az autó, hogy tankolások alkalmával kifelé jövet a kútról, szemb?l nézve akartlanul is félredöntött fejjel korrigáltam az autó "kacsintó" kiállását. Namindegy.
A váltórudazat többször is szétesett, amit ugyan cseréltem gyárira, de annyi volt mint halottnak a csók, az is szétesett. Rendszerint a legforgalmasabb, kamionok járta utakon, hogy véletlenül se legyek biztonságban miközben összepattintom megint. A váltó eleve gáz, bármilyen fokozatban akkora a holtjájéta mint egy ósdi budikilncsnek...
A motorblokk folyamatosan füstölt meghatározhatatlan hiba okán. Pedig pakoltuk bele a szelepfedél tömítések garmadát. Parafát, gumit, de kitartóan eregettte a pakurát. Ami nekem már természetes volt, az a mellettem alkalomszer?en ül?knek halálközeli élmény. JÉÉZUS ÉG A MOTOR! nyugi... nem ég, ez ilyen. A futóm?ve viszont pazar, az ülései kiválóak, igazán kellemes volt benne. Ülni.
Szóval nem szerettem na. Most egy ismer?söm használja, ? elégedett vele. Eddig.
Hibalista
- a motorban minden
Ide hordtam szervizbe
Erzsébeten a Dergez m?helybe.
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 200000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 601 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.1/10) |
