Peuka, egy jó barát!
Szöveges ítélet
Az autot nagyon rossz allapotban vasaroltam nagyon olcson. Alig tudtam hazamenni vele 2 es fel henger mukodott, a korabbi tulaj olaj nelkul hagyta es a ddig ment vele ameddig birta. A motor szetbontasakor derult feny a vezermutengely bemarodasara es a szelephimbak telyes halalara. A bontobol szereztem be az alkatreszeket es egy kis esztergamunkaval beilleszettem a motorba. A suritesi vegnyomas meresen 13.8 es 14.2 nyomott a muszeren.
azota a csak egy bontott kormanymuvet nyelt el az auto de az sem volt annira indokolt legyarhato lett volna a vegeben levo muanyag persely. A belso tere igenyelt torodest mert a muszerfal a jonehany eleme a csomagtartoban volt vasarlaskor, radio hult helye volt lathato es egyeb nagyon durva banasmodnak a jelei . Az auto jelenleg egy ket aprosagot kiveve a fogyo kopo alkatreszeken kivul nem igenyel mas alkatreszet es megbizhatoan mukodik , talan egy kicsit erotlen a 60 pacijaval
Hibalista
- Kormanymu: elso lengeszcsillapitok: vezermutengely: szelephimbak:
Ide hordtam szervizbe
magam csinalom csak ha esztergalni kell vagy szpecialis gep szukseges akkor veszem igenybe a muhelyeket
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 75 2.4 td | Következő autója? | jeep cherokee 4.0 limited 1990 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
