Nem lehet nélküle élni sokáig...
Szöveges ítélet
Ez már a harmadik... Sosem gondoltam volna, hisz hatalmas német autóbolond vagyok. De amikor nincs Peugeot 205, akkor egy idő után elunom magamat. Az első kettő is dízel volt, igaz korántsem olyan állapotban és korántsem olyan felszereltséggel, mint amilyen a mostani.
A neten láttam meg a mostanit és semmi pénzért nem szabadulnék meg tőle. Az előző tulajdonos is nagyon kímélte, és rettentően szerette. Egészen annyira, hogy amikor az eladásra került a sor akkor meggondolta magát és nem akarta eladni. De aztán sikerült megállapodni vele és nem is rossz árban.
Fekete, háromajtós, full GTi kaszni és rendszer az egész, csak a motor egy 1.9-es szívódízel, ami rettentő sokat bír, elnyűhetetlen, ám kicsit lustácska. Dehát mit várjon az ember egy ilyen kis teljesítményű motortól. Gyakran megnézik, ha szépen ki van vikszolva, sőt pályán egyenesen röhögnek rajta, amikor levillogom 140nél az embereket. Pedig nincs rá okuk, hiszen az alkatrészek olcsóak, alig fogyaszt és itthon kitűnő klub alakult erre a szériára, ahol sok jófej ember található, akik segítőkészek mindenkivel szemben.(A klub [ha reklámozhatok] a www.peugeot205klub.hu oldalon található meg.)
Elég jól felszerelt, mert a következő dolgok találhatóak benne:
teljes szürke bőrülés, ami mindkét oldalon fűthető, centrálzár, elektromos ablakok, 15-ös alufelni, harapós fékek, ködlámpák és hát az egész GTi, ami nagy előnyt jelent számomra. Kicsit izmosabb, kicsit férfiasabb, kicsit ennivalóbb...
Nagyon jól legózható, nekem is most kerül bele a szervókormány. Talán jövőre 16"-os felnik is besikerülnek meg egy klímarendszer is.
A legjobb, talán mégis az, hogy mndig kell vele egy kicsit bütykölni. Hol ezt, hol azt. De ez nem az a tipikus idegesítő szerelgetés. Ez olyan érzés, amit csak az tud, akinek ilyen kocsija van!
Bátran tudom ajánlani, hiszen abszolút kitűnő, persze csak akkor, ha jó kezekből jutunk hozzá egy nem lestrapált darabhoz.
Hibalista
- Termosztát, égők gyakran kiégnek, stabilizátorpálcák
Ide hordtam szervizbe
Általában otthon szereltem.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 219000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 205 GRD | Következő autója? | A mostani marad, emellé kell egy BMW 740D ;-) |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
