A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 205 (1983-1998)

205 1.3 Rallye 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ijesztő kicsi borsocska

Szöveges ítélet

Nekem, mint 205 fanatikusnak, egyszerűen kötelező volt megvásárolnom. 160000Ft, jó motor, jó futómű, búgó difi, szakadt de eredeti beltér, lukas kaszni-ezek mind másodlagosak, mert én egy LEGENDÁT vásároltam, így nagybetűvel. Az 1.3 Rallye, aminek ~38 ezer legyártott darabjából szerintem a felét elhasználták versenyautónak, 40%-át felcsavarták a sarki villanyoszlopra, 5%-át gyűjtők és autóbuzik tartják nagy becsben, széltől is óvva-és a maradék 5% szaladgál a világ útjain, ami mennyi is, őőő, 1900 darab? Lehet még sokat is mondok ezzel, Magyarországon szerény becslésem szerint három darab közlekedik.
De még ez sem a lényeg. A lényeg az, hogy ez egy tessék-lássék megszelidített versenyautó. Az 1.3-as motorból két kéttorkú weberrel, sportvezérműtengellyel kisajtolt 103 lóerő prüszkölve, harákolva, de fölényesen kerekedik felül az autó hihetetlenül lecsökkentett súlyán(egyes források szerint az amúgy is rettentő könnyű 205GTI-nél még 150 kilóval könyebb, azaz éppen eléri a 750 kilót, huhhh). A súlycsökkentésből adódik még egy elképesztő mozgékonyság és kanyarsebesség, valamint elkjépesztő nyikorgások, zörgések a kaszni minden pontjáról. Egy tipikus út: manuális szivató kihúz, kis gázzal indít, motort melegít, szivató vissza, gázba taposás-és semmi nem történik, a weberek levegő után kapkodnak, rettenetes torpanás, gáz visszaenged, tanulva a hibából eggyel óvatosabb gázadagolás... És megtörténik a csoda, a hihetetlen szívóhang csatázik az ordenáré hangos kipufogóval(ja igen, ugye zajcsillapítás áldozatul esett a könnyítésnek már a gyárban), minden tekintet az autóra szegeződik, amivel 7000-ig pörgetve már torpanás nélkül dobálhatjuk a fokozatokat(végsebességadat nincs, ez nem autópályamenő, tessék csak a várost ijesztgetni vele), kerülgethetjük az akadályokat(merci, bmw, reptéri taxis) széles vigyorral. Mert akarja az autó. mert lehetetlen vele lassan menni.

Hibalista

- Még semmi, illetve gyertyák

Ide hordtam szervizbe

Magam szervizelem

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1988
Kényelem (4) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 308000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 205 GTI Következő autója? utána?!? mellé!!!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 205 1983

További ítéletek (108 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)