Harapós oroszlán
Szöveges ítélet
Ha nem ütöd a pözsit akkor sokáig él a kis oroszlán,de veszélyes szerszám 30.életév alatt, sajnos sok GTI-láttam csúnyán összetörve,bontóban nem lehet kapni semmilyen els? alkatrészt!200km felett nekem leszabályozott elkezdett dadogni,de fergetegesen ment, nem éreztem annyira az 1.9-1.6 között nagy különbséget,Gyorsulása miatt évi minimum 5db.trafipax!Egy pici gázadás és már is 65 km/h majd szemb?l villanás Talán ezt untam meg leginkább!!S.@nt
Hibalista
- Hátsó híd komplett csere,Légmennyiség mér?,2db komplett gyári leng?kar arany árában,hátsó fémfékcs? 160-nál eldurrant majdnem ott vesztem.Nem lehetett látni a korroziót mert a hátsó híd felett a bal oldalon tört el.Lakatos munka 2 évente.Els? ülés pereme elhasználódik,Nagy hidegben -25-ben leáll ha nem viszed hátra a leveg? beszívó csövét a kipufogóhoz,mert a cs? megtelik jég kásával,Biztosíték tábla hajlamos az összeégésre ajánlatos id?nként ránézni!!Gyári ködlámpája csak hosszúfénynél m?ködik nem logikus.2hét állás után az els?fék csúszónyerge a "speciális Würth fékzsír" hatására is beáll!Üdv.S@nt
Ide hordtam szervizbe
Magyar Autóklub Bp.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 190000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | pf126 | Következő autója? | Citroen bx diesel |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
