Bitangerős Olajkályha
Szöveges ítélet
Hát, hol is kezdjem... :-) Életem első Autó számba vehető 4kerekű csodajárgánya, amelyet már régóta kinéztem magamnak, de csak most tudtam megvásárolni, így természetesen nem írhatok elfogultság nélkül :-) Csörög zörög és irdatlan sok kormot vág a mögöttem haladó lökösére, de ha megtiprom szegény pici lelkét, akkor nem sokáig. Nem mondom hogy ez a tökéletes és jó autó, de az én jelenlegi igényeimet maximálisan kielégíti. Mérve egyszer volt, de akkor még csak egy "softosabb" nyomás illetve adagoló beállításon. Annak az eredményei: 126 Ló; 352 Nm; 0-100km/h: 6,8 sec. Turbónyomás 1,2 bar amit most sajna a WG hibája miatt viszonylag lassan ér el. Motorja XUD9TE(1905ccm turbo-diesel) Pug 306 ból közepes igényességgel, mondjuk úgy "célorientáltan" átépítve. A váltó 5 gangos 1,8 szopó Dé -ből, kasztni szintén. Futómű + belső az 1,6 GTi ből származik, sajna a fékek is, ezért a megállással akadnak problémák. Az autó teljes körű imádatomat élvezi és komoly tervek vannak vele, úgy gondolom nem esélytelenül. Legyünk őszinték, a motortér helykihasználtsága inkább felülről veri a 100% ot, így egy egyszerű kuplung állítás is felér egy nemmindennapi rárántással, de ez számomra nem visszatartó erő :-) A 6,5 literes fogyasztás városban tövig nyomott pedálnál értendő, de ez azonnal módosulni fog, amint felkerül rá egy Garrett VNT 17 változó geometriás feltöltő, amivel 1,8 bart szeretnék a motorba fújni, nameg természetesen az adagolót is bővítve. Kérdés az hogy miként fogja majd viselni, de félhivatalos információk alapján ezek a motor felső határai, amit közepes távon elvisel.
Two words: DIESEL POWER!
Hibalista
- izzógyertya, féltengely-csukló, WG szelep, mágnesszelep, mindennemű szilentek és a motortartó bakok, ELEKTRONIKA (újrakábelezés szükséges), thermostat menti tömítés, és még számbavehetetlen sok apróság amiről nem tudok, de a maga idejében majd ki fog derülni :-)
Ide hordtam szervizbe
Jómagam faragom a paripát.
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Spanok akik aktívan nézik, hogy éppen mivel szo**k már harmadik napja... :-)
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 250 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | inkább meg sem említem | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
