A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 205 (1983-1998)

205 1,9TDi (homemade olajkályha) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bitangerős Olajkályha

Szöveges ítélet

Hát, hol is kezdjem... :-) Életem első Autó számba vehető 4kerekű csodajárgánya, amelyet már régóta kinéztem magamnak, de csak most tudtam megvásárolni, így természetesen nem írhatok elfogultság nélkül :-) Csörög zörög és irdatlan sok kormot vág a mögöttem haladó lökösére, de ha megtiprom szegény pici lelkét, akkor nem sokáig. Nem mondom hogy ez a tökéletes és jó autó, de az én jelenlegi igényeimet maximálisan kielégíti. Mérve egyszer volt, de akkor még csak egy "softosabb" nyomás illetve adagoló beállításon. Annak az eredményei: 126 Ló; 352 Nm; 0-100km/h: 6,8 sec. Turbónyomás 1,2 bar amit most sajna a WG hibája miatt viszonylag lassan ér el. Motorja XUD9TE(1905ccm turbo-diesel) Pug 306 ból közepes igényességgel, mondjuk úgy "célorientáltan" átépítve. A váltó 5 gangos 1,8 szopó Dé -ből, kasztni szintén. Futómű + belső az 1,6 GTi ből származik, sajna a fékek is, ezért a megállással akadnak problémák. Az autó teljes körű imádatomat élvezi és komoly tervek vannak vele, úgy gondolom nem esélytelenül. Legyünk őszinték, a motortér helykihasználtsága inkább felülről veri a 100% ot, így egy egyszerű kuplung állítás is felér egy nemmindennapi rárántással, de ez számomra nem visszatartó erő :-) A 6,5 literes fogyasztás városban tövig nyomott pedálnál értendő, de ez azonnal módosulni fog, amint felkerül rá egy Garrett VNT 17 változó geometriás feltöltő, amivel 1,8 bart szeretnék a motorba fújni, nameg természetesen az adagolót is bővítve. Kérdés az hogy miként fogja majd viselni, de félhivatalos információk alapján ezek a motor felső határai, amit közepes távon elvisel.

Two words: DIESEL POWER!

Hibalista

- izzógyertya, féltengely-csukló, WG szelep, mágnesszelep, mindennemű szilentek és a motortartó bakok, ELEKTRONIKA (újrakábelezés szükséges), thermostat menti tömítés, és még számbavehetetlen sok apróság amiről nem tudok, de a maga idejében majd ki fog derülni :-)

Ide hordtam szervizbe

Jómagam faragom a paripát.

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Spanok akik aktívan nézik, hogy éppen mivel szo**k már harmadik napja... :-)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1985
Kényelem (3) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 250
Megbízhatóság (6) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? inkább meg sem említem Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 205 1983

További ítéletek (108 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)