A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 205 (1983-1998)

205 1,1 GR 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az elpusztíthatatlan

Szöveges ítélet

Csakis a legjobbakat tudom mondani Róla, erről a vörös csajról, merthogy az ! Izig vérig női kocsi, egy hölgytől is vettem, aki viszont sportosan, férfiasan vezette, de abszolút meghálálta ezt a bánásmódot. Zöld lámpánál még 3-an a kocsiban ülve is "kilőtt", egyedül vezetve pedig szinte repült a teljesítményéhez képest is !
Csak jókat és szépeket tudok írni Róla és ezt most nem szépítem. Ez tény. Voltam kint Vele Németországban többször is, 1200 km-t egyhuzamban nyomtam le megpakolva és nem volt megállás csak tankolni, miközben pár nyitott motorháztetejű cirkáló mellett is elmentem. :-)
Mi ez, ha nem mérnöki csúcsteljesítmény ??
A 130-140-es tempót simán tartottam Vele, és a fogyasztása is elég barátságos volt még ennél a tempónál is.
Sajnos picit meg is törtem 2-szer, de nem volt komoly, viszont az ütközésekhez képest semmi baja nem történt a kocsinak sem Saját lábán hajtottam el Vele hazáig. A méretéhez képest rengeteg mindent elvittem Vele A-ból B-be (mosógép, hűtőszekrény, ládák, nagy csomagok, stb.).
Na, hogy valami rosszat is írjak álljon itt a következő panasz is:
a vizet nagyon nem szereti, egy kis felverődéstől (kátyúból) is lefullad és csak hosszas nógatás után hajlandó beindulni, a bal első izzó szinte "ütemterv" szerint havonta cserélve volt, kisebb mechanikai meghibásodások voltak Vele (pl. ablaknyitó kar szorult, ajtózár szintén szorult). Az utolsó kb. 20.000 km-nél valami kopogásszerű hang hallatszott hátulról a futómú felől, de még az autószerelő sem tudta megmondani, hogy mi okozza a zajt, ettől függetlenül elmentem Vele minden terepen, minden időjárási és útkörülmények közepette is, nem esett szét... :-)
Az autó általános állapota és kora és nem utolsó sorban a motorba belehajtott közel 400.000 km dacára még mindig hihetetlenül erős és megbízható autónak tartom. A motorja egyáltalán nem volt szervizelve, és szerintem még további 100.000 km-eket bírna ki gond nélkül, bár ez a tudat már csak egy remény marad...
Azt már csak sajnálni tudom, hogy elmúlt az a kor, amikor a nagy autógyárak "autókat" tudtak gyártani és nem olyan játékszereket, amik "terv szerint" 10 éven belül annyira tönkremennek, hogy nem érdemes többet rájuk költeni.

Hibalista

- Első lámpák izzói havonta, elektromos főkábelnél egy kis égés és csere, hűtőventilátor csere, szilentek, fékek

Ide hordtam szervizbe

Helybeli sufnituning volt, de mindig megfelelő volt a szervizelés minősége, és olcsóbb is, mint egy márkaszervízben...

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1989
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 314000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Renault Clio
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 205 1983

További ítéletek (108 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)