A tetőtlen szabadság
Szöveges ítélet
Életem első cabriója. Nagyon szerethető a tető nélküli autózás ebben a már már kultikus Peugeotban. A több mint húsz év nem hagyott nyomot rajta. Minden úgy működik benne, ahogyan kell. Kényelmesek a félbőr űlések akár többszáz km-en kersztűl is. A futóműve sportos, a magyar utakhoz képest elég kemény /GTI futómű/, igaz 195/50 15" kerekeken járok. Gazdag információt nyújt a műszerfal. Természetesen sárga fényszóróégőkkel és Cibie kiegészítővel használom, mivel francia. Imádom.
Hibalista
- JE fék mh, csomagtér ajtó teleszkóp. A vászontető a koránál fogva cserére szorult.
Ide hordtam szervizbe
Magam szerelem
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 135 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5780 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 205,405,505,J5,Partner, stb | Következő autója? | 406 coupe |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.8/10) |
