A szeretetet meghálálja :)
Szöveges ítélet
Holis kezdjem.. :) 2008 október elején sikerült megszerezni ezt a vadállatot... Igazság szerint imádom (mondhatni még a wc-re is ezzel járok). Egy nyugdíjjastól vettem potom 70 ezer forintért, az előző tulaj rendkívül őszinte volt és minden apró hibáját megmutatta illetve elmondta. Először megijedtem de tetszett az őszintesége és lássuk be 24 éves autó 70 ezer forintért hát ne várjunk többet.. Első autónak tudom javasolni mindenkinek nekem volt már egy lada de ezt tekintem első autómnak. Kezdésként 1hónappal a vétel után megállt a kis gép és nem indult, ezt egy "gyors" gyertyacserével orvosoltuk ami után gyönyörűen magához tért.. Arra mindenki készüljön, hogy nem egyszerű dolog 1 nap volt mire elég hosszú szárú krovát kerítettem. Eltelt újabb hónap és és jött az önindító ami megadta magát.. Ezse vészes szétszedtük kis tisztítás és egy-két 3as erőssségű nagyízben elkövetett ütés az oldalára és azóta nincs hiba vele pöcc-röff még hidegbe is. Újabb hónap Újabb hiba.. leégett a kuplung.. ez már nemvolt egyszerű mert csak a motor kivételével fértünk hozzá de hamár kivettüklepucoltuk, lecseréltük az olajat a benzin és a levegő szűrőt, a tömítéseket egy jó hetet vett igénybe minden munka mivel ne mvagyunk hivatalos autószerelők :) összeraktuk azóta az addig izgő mozgó üzemanyagszint jelző valósan mutat és a tolató lámpám is működik, talán csak meghálálta a rászánt időt és foglalkozást. Kapott még egy gyári hátsó dobot. Sajnos azóta a leömlőnél hatalmas lyuk tátong ami nemtesz jót a fogyasztásna kse a hangnak :( idővel talán arrais sor kerül. Ezenkívül most nagy fejtörést okoz, hogy nem tudom kinyitni a motorháztetőt :) lecsuktam szép en ahogy kell és bevan szorulva a kitámasztónál :( A vételre egyébként az vett rá, hogy 24 éves kora ellenére 2 éve lett kikasznizva és lefestve gyönyörű bordós-rózsaszínes festés nagyon szépen csillog. a motorháztetőn és a leömlőn kívül azonban jelenleg hibátlan, ülések kényelmesek, nagyon jól pakolható a méreteihez képest. Van vele baj de tényleg nem 2-3 éves autó hanem 24 és a 100-110es tempót könnyen eléri és kényelmesen tartja, könnyen beszerezhetőek az alkatrészek, minden bontóba találunk 205ösöket így ajánlani tudo annak akit érdekelnek az autók és nem esik kétségbe ha egyszer kétszer cserben haggyja a kocsi. Mióta rendbe tettem meghálálja és nincs vele baj pénzbe került de ha jól bánunk vele kezes kis gép. egy sony cd-s autórádiót raktunk bele ami könnyedén elnyomja a traktor hangot így a hosszabb utak is kellemesek de biztos ami biztos alapon legyen nálunk lapos és csillag fejű csavarhúzó, és egykét villáskulcs én 11-14-17est hordok magamnál amivel biztonságba érzem magam :) sok szerencsét minden peugeot 205 tulajnak és leendő tulajnak!!
Hibalista
- elromlott a lámpa bajúszkapcsolója, csak az index működik de egy 3 állású lada lámpakapcsolóra kötve használható a lámpa kényelmesen a kormány alá építve, fél 7nél megállt óra :), gravitációval mozgó üzemanyagszintjelző, főtengely, kipufogó, leömlő, leégett a kuplung (ez kissé megviselte a pénztárcát 24 ezer körül mozgott minden szerelvénynel együtt), önindító, illetve a tolató lámpa akaratától függően világított.
Ide hordtam szervizbe
jómagam, keresztapám és unokatestvérem segítségével javítgattuk
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 220000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 1400 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 21011 | Következő autója? | Peugeot 205 GTI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
