A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 205 (1983-1998)

205 1,8 XRD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A család kedvence volt

Szöveges ítélet

Nem szoktam ide írni, ráadásul már régen el is adtam az autót, most azonban, olvasva, hogy elég sokan rossz véleménnyel vannak róla, kötelességemnek éreztem, hogy "megvédjem". :))

Németországban, újsághirdetés alapján vettem, amikor ott dolgoztam. Ez talán azért lehet fontos, mert ismerve a magyar használtautók minöségét, talán így jobban jártam.

Van összehasonlítási alapom, hisz - ha jól számolom - a 19. autómat nyúzom jelenleg, és akkor nem beszéltem azokról a járgányokról, amelyeket "hivatalból" vezettem sok esetben.

Életem egyik legmegbízhatóbb kis autója volt. Érdekes módon, Németországban, amikor vásároltam, elötte itt-ott érdeklödtem, hogy kicsi dízel autót szeretnék vásárolni használtan, és csaknem egyöntetüen a Peugeot dizelt ajánlották (hangsúlyozom, a németek!).

Mit lehet még róla mondani? Kényelmes volt (a régi típusú franciás fotelekkel), soha nem hagyott cserben, pedig sokszor megjárta a Németország-Magyarország távot. Olyannyira megbïzható volt, hogy az egyetlen, kellemetlennek tekinthetö hiba (kuplungkiemelö kar anyaghibája) után "simán" hazaautóztam vele a hátralévö kb. 120 km-t (hármasba betéve, el lehetett indítani az elég robusztus önindïtóval). A mai mértékkel nézve persze már kevés az a 60 lóerö, akkoriban egyáltalán nem tünt kevésnek (volt, hogy télen ezzel vontattam emelkedön fel egy, a hátsókerék hajtás miatt elindulni nem képes Ladát).

Ja, még valami: csaknem nulla rozsda volt az autón még 300 ezer kilométeres korában is (söt egy-két éve találkoztam vele az úton, még mindig szépen müködik, pedig már 22 éves). Azért írtam a "csaknem nulla" rozsdáról, mert ennél a típusnál tudtommal egyetlen kényes pont van: a hátsó ajtón, közvetlenül az ablak alatt. Amikor az enyémen megjelent ott a rozsda, nagy-nagy mázlival épp megpillantottam egy autóbontóban egy karambolos ugyanolyan szinü példányt, és valami igen alacsony összegért sikerült megvennem annak a hibátlan hátsó ajtaját, utána egy órai szereléssel lett egy rozsdamentes ajtóm.

Hibalista

- A kopó alkatrészeken kívül a kuplungkiemelö kar törése (anyaghiba), na meg egy akku lett cellazárlatos (de az Bosch volt :)) ).

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1986
Kényelem (9) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 200000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Audi 80 (1981-es) Következő autója? Peugeot 306, azután Citroen Xantiák (most a 3. van: HDI)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 205 1983

További ítéletek (108 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)