A 0. beteg, és vadbarom méregzsák a köbön
Szöveges ítélet
Első autóként úgy éreztem, hogy egy nagyon szimpatikus, szelid kis golyóval ismerkedek meg, ám kellemesen tévedtem. Már a vezetése is élvezetté vált, mert kapott egy jó kis dobot+szűrőt+kis adalékanyagot (SPURIT!) és megy mint a barom. Mivel kicsi a termete könnyen lehet szivatni a nagy hodályokat, mert én ott is elférek, ahol ők nem :)
Ami nagyonnagy gáz a szériában, hogy az elején lomha, de ha a eléri azt a 4-5 ezres fordulatot, akkor hasít ezerrel (Négyesbe csak 100 után váltok)...és megy...és megy...és megy!
Ha beletanul az ember egy nagyon jó erőgépet kap a maga szerény 60lovával. Nem csak simán kell vezetni, hanem lendületesen, tempósan, szlalomozgatni kell...mert ha megszokta, szinte Ő húzza be a gázpedált!
És lelke van!!! Egy szép szó felér egy "-1l"-es fogyasztással, és 10-15 kölcsön lóerővel!
Viszont kinőttem, ezért szeretnék beújítani egy GSi-t :) (Amit még 2-esig tudok követni ,ami pedig jó egy 88-as "bevásárlókocsitól"!)
Mindenképp jó vétel!
Hibalista
- Állandó gondom van például a trapéz-szilentekkel, ami körülbelül egy 900 Ft-os tétel darabonként. Ami gáz, az éppen az elektronika! Egy (mondjuk nem túl dilettáns) javításnál ki is gyulladtam a Ferihegyi gyorsforgalmi felüljáróján!! Sőt egyik osztálytársam totál ki is égett egy zárlat után!
-
- Ja és azt se hagyjuk ki, hogy szinte lehetetlen eredeti alkatrészt szerezni hozzá!
Ide hordtam szervizbe
Nem hordom szerelőhöz, inkább beletanulok...több, kevesebb sikerrel...:)
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 262000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 7800 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | BKV | Következő autója? | Opel Astra 2.0 GSi 16V vagy T-GSi 16V |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
