1.6 Gti poraiból feltámasztott főnix
Szöveges ítélet
Csak annyit mondok, hogy 100e forint alatt vettem, de így is terveztem, egy totális felújítást kapott, amit tudtam megcsináltam.
Mára pár hiba maradt amik az eddig még nem cserélt kopó alkatrészekből maradtak vissza. Az autó így sincs misi, és megy mint a mérgezett egér.
Imádni való, sajnos sokan fognak ki széthajtott példányokat amiket nem gondoztak.
Egy japán autó is tud olyan szar lenni mint 1 francia, ha nem törődnek vele és az alkatrész árak...
A hátsó híd gondozás nélkül persze h tönkre megy és lássuk be főleg régebben mi magyarok nem arról voltunk híresek h betartottuk a szervízkönyben leírtakat, tisztelet a kivételnek.
A magyar utak miatt várható h a futómű kopik, de melyik nem.
Kényelme, mivel keményített felfüggesztésű, nem hasonlítható egy átlagos autóhoz, de nincs panasz rá, csak a bp-i úthibákat lehet érezni, de ezt és az 5000 felett ordító mocit csak.
Annyit mondok, nem hiába adtak el annyi 205-öt annó(jóval 5 misi felett)
A GTi-t pedig nagyon jó autónak tartották az akkori újságok, szaklapok! Igazi Hot Hatch!!!
Persze tény hogy az idő vasfoga már megkezde, kisebb nagyobb arányban és hogy a franciák szerettek/szeretnek érdekes megoldásokat alkalmazni, de még így is egyszerű mint egy pofon a gép.
205 vételt 1988-tól ajánlok több szempontból is de akit érdekel úgyis utána jár!
Hibalista
- Legőkar, légtömegmérő, hátsó híd, és a kopó alkatrészek amik egy 22 éves autón tönkre mehetnek
Ide hordtam szervizbe
Saját magam
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 275000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Felicia 1.9 D | Következő autója? | Vmi Peugeot 4-es számoktól felfelé |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
