A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 107 (2005)

107 1.0 Kid 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hörcsög

Szöveges ítélet

Szembeállva vele, egy barátomnak a "hörcsög" név jutott az eszébe, azóta ez rajtaragadt. Alul vigyorgó száj, oldalt a tükrök a fülei, középen a pözsójel az orr...

Kis városi női autó. A fogyasztása ennek megfelelően városban 5l alatt, pályán 6l felett. Elől meglepően tágas, hátul csak törpéknek ajánlható. Ezzel a "felszereltséggel" borzalmasan fapad. Se elektromos ablak, se centrálzár, se szervókormány, de még külső/belső levegőkeringtetést sem lehet állítani, ami sertéstelep vagy hasonlók mellett elhaladva fincsi. Elől csak 2 szék található, nem nevezném őket ülésnek, oldaltartás zéró, kanyarokban lábbal tartom magam, nyáron kegyetlen meleg, bármit csinálok, ömlik a hátamról a víz, egyszerűen klíma nélkül elviselhetetlen. Előredöntve nem talál vissza az eredeti állapotba, (2006-os autó!!! Szánalom!) viszont érdekes módon hosszabb (400-500km) úton sem fájdult meg a hátam. A számtalan tárolórekesz hasznos, de azt már nem értem, miért nem lehetett egy ajtót tervezni a kesztyűtartóra. Műszerfal nincs, van egy km óra, meg néhány lámpa, ennyi. A beltér falura elmegy, (a kormány szép!) de középen a narancssárgán világító IZÉ, amire a hűtés-fűtés szabályzást tették, nagyon gusztustalan. Nem tudom, hogy gondolták a designerek. A váltógomb borzasztóan ocsmány. Érdekes, hogy így 1,5 év után sem nyikorog-kopog-csörög a sok műanyag belül - valszeg csak szerencsém van...

A fűnyíró-imprezza alapjárat hang jópofa, a kis 3 hengeres Toyota motor megfelelően mozgatja a kis autót, de "érezhető" gyorsulásért taposni kell. (Az "érezhető" nagyon idézőjeles. :) ) Nem versenykocsi, nem is annak szánták.

A váltó igazi PSA hulladék: kidobálja az egyest, rükvercnél mindíg reccsen, pontatlan. 50km/h sebességnél 2. és 5. fokozat között bárhová kapcsolhatunk, elviszi a kocsit. Csak a véletlen műve lehetett, hogy ilyen kis fogyasztást tud a motor produkálni egy ilyen nyomorult váltó mellett..

A futómű egy vicc, össze vissza nyeklik botlik, kanyarban fel akar borulni, egyenesben minden porszemcsét közvetít az utastérbe, szóval komoly szerkezet, megvan a bódé fíling. :)

Pályán 140 körüli utazósebességet lehet vele tartani, (GPS szerint, az óra felfelé csal) itt kb 7-7,5 litert eszik, gazdaságos kb 120km/h lenne. Városban elmegy, de nagyon hiányzott a szervókormány!

Céges autó, magamnak soha nem vennék ilyet, főleg nem ennyiért!!! Szerintem a reális ára kb. 1.300.000 Ft körül lenne.
Mindent összevetve ez az autó egy nagyon nagyon drága vicc.
És nyáron, klíma nélkül kínzás!!!!!

A kuplungcserére már nem került sor, lecserélték inkább. Nem fogom visszasírni.
Részvétem annak, aki saját pénzből vett ilyet/aygot./C1-et.......

Hibalista

- A kopó cuccok + beázik! Emelkedőn orral lefelé nagy eső után kb 5 liter víz bal elől... Nagyon gáz!
-
- A váltó hátramenetbe kapcsoláskor minden alkalommal reccsent, igazából működött, csak gáz volt, ha emberek voltak a környéken.
-
- Télen hideg motorral csúnya szelephang. (valamelyik hidrotőke?)
-
- 90000-nél elkezdett haldokolni a kuplung. (Csere 250.000. Ft lett volna)

Ide hordtam szervizbe

Márkaszervíz. Semmi extra.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (3) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 103000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Brava Következő autója? ZSU-23-4 Shilka
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 107 2005 (2005 - 2010)

További ítéletek (15 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

107 Akinek nem tetszik VEGYEN Rolls-royce-t!!!

107 1,0 Junior 5 ajtós - 2007
2009.07.03 52000   -

A fullextrás fapados

107 1.0 Junior - Full Extra - 2007
1999.11.30 1000   1,0

A megbízható fapados.....

107 1.0 Junior - 2007
2008.01.21 15484   -

Fapados talicska

107 Kid - 2006
1999.11.30 4000   -

Imádnivaló kismacska!!!!!!!!!

107 1.0 move - 2007
2008.11.08 27000   -

Kis Szerelmem

107 1.0 KID - 2006
2008.02.01 2000   -

Kis méregzsák Anita kedvence

107 1.0 - 2008
2009.09.23 7000   5,0

Kisvakond a nagyvárosban

107 1,4 HDI - 2007
2008.01.14 12000   -

Mol-pukkasztó városi csótány

107 junior - 2007
1999.11.30 5000   -

Sportautó

107 Move 2 - 2008
2012.11.25 49000   -

Sportos zseboroszlán

107 1.0 Junior - 2006
1999.11.30 100   -

Symba

107 1.0 12v VVT-i - 2006
1999.11.30 10300   -

Sárga hólyag

107 107 Junior - 2006
2008.01.19 18000   -

TPCA=Cseh!!!

107 Junior - 2006
2008.05.09 18000   -

Vagány kisoroszlán

107 1,0 L - 2006
1999.11.30 16000   -

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)