Szívó diesel nem gyors vonat!
Szöveges ítélet
A "Gizi"-re véletlen akadtam rá, mert kicsi diezelre vágytamés ez lett volna az első saját autóm, de nem bántam meg! Sehol nem hagyott ott 36 e km van már mögöttünk de a szokásos olajcsere stb. kívűl most vol egy kis nyügje! A kuplung tárcsából kitört a rugó tartó pöcök és ez beakatt, se előre se hátra nem vette a sebességet ha a motor be volt indítva. Motor leáll, kettesbe be, indít és utánna vette a sebességeket, de váltásnál kicsit röcsögött. Ez került ha jól emlékszem 42e be. Ezzel együtt itt volt az ideje a vezérműszíj cserének is, 36e vizpumpával együtt. Mivel aránylag ritka faj kicsit nehézkesen ment az anyagbeszerzése! Mivel francia a drágám az elektronikájára tudok panaszkodni Én is. Fűtőventillátort ki akartál cserélni nekem(Szerelő 1), de saját magam + kontackt spraj+csapágy segítségével 1500FT. Hátsó ablaktörlő néha nem akart műkődni, kontackt spraj csodákra képes. Most kezdett az index relém kattogni magátol, de a jelzést nem adja le arra még nem tudok semmit se mondani de ha kész akkor frissíteni fogok. Belső kárpíttal gyülík meg a bajom, azt mintha egy kicsit elszúrták volna. Egy kis figyelmet talán még megérdemelne az Én hülyeségen is. Az autó kezdett egyre lassabban menni, végül 90 re úgy kellett felimádkoznom. Vittem már mindenhová végűl Cegléden egy adagolósnál kötöttem ki. Kiderült bő másfél másodperc után hogy a gázpedálom anyaga volt a gyenge és cserére szorúlt.
Előző tulaja egy doki néni volt, baromira le volt lustúlva a motor. Amúgy szemmi baja nem volt! Első autónak tökéeltes bárkinek. Fogyasztása 3,7-4,5 gázpedál használatától függően. Télen indítás után kicsit lomhább. Elvisz a világ végéig. UPdate: 56e km után is csak jót tudok róla mesélni. jöttek kisebb problémák a hibalistába felsoroltam, nagyon igaz az a mondás, hogy ha kicsit is más hangja van azonnal vigyük szerelőhöz. Én is igy tettem egy csomó alkalommal, és nem bántam meg. Sokat sporóltam így. Közben megtanultam az autómat szerelni, mivel az autószerelő a haverom. ha valakinek kérdése van nyugodtam írjon. freespy@freemail.hu
Megjártam vele ausztriát is és sok autót láttam visszavele úton a leálló sávba "pihenni" Bécsnél! 4 személyel telitömve az autó 150 km/h simán vitte a kasznit! Ha lehetne a megbízhatóságra több pontot adni én még adnék neki +2! Gondolkodtam hopgy eladom és vaszek egy BMW-t helyette mert az az álmom , de meggondoltam magam!
Hibalista
- 34e km használat után a gyári kuplung tárcsából letört egy darab és beékelődött, azt kellett cserélnem, egyuttal a vezérműszíjjat a szokássos hozzátartozókkal együtt.
- összesen 82e Ft. Két gömbcsukló, hátsó kerék csapágy, kopó alkatrészek(Fék) fékmunkahenger 1db, generátor, féltengely szimmering a kupungcserénél megsérűlt, adagoló mágnesszelep,
Ide hordtam szervizbe
Nagykőrösre, állítólagos francia autó zsenihez, de ez csak átvágott.
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Svarcba dolgozó autószerelőhőz. KIVÁLLÓ
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 56000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Ha lessz rávaló 320D |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
