Soha jobbat
Szöveges ítélet
Üdv mindenkinek!
A kocsi már lassan 2 éve megvan. Első pillantásra kicsit furcsa volt, nem vártunk tőle sokat. Anyukámnak vettük mert nagyon szeretett volna újra belejönni 20 év után a vezetésbe. Nem sokat vezethette mert hamar elkoboztam. A kocsi nagyon kiváló városi autó. Páran kicsinylik egy páran pedig elegendőnek találja a csomagterét. Szerintem pont passzol. Én már franciaágyat is szállítottam vele(utastérben). A motor nagyon jó(60 lovas) a kerekek kicsik(13as) és így nagyon jól ugrik. Amit megérez, mint minden autó az a súly. Ha 4 ember ül benne +csomagok akkor már nem olyan virgonc. 2 személynek és csomagoknak ideális akár rövid belföldi utakra is. Pályán tartható a 130 országuton a 100at szereti.
A fenntartási költségei szerintem nagyon alacsonyak. Olcsó a biztosítás és a teljesítmény adó is. Fiataloknak a legjobb választás. Én soha nem fogom eladni, mert nagyon meg vagyok elégedve.
Nemrég cseréltem olajat+szűrőt (7E), hűtővizet(3E), ékszíjat(3E), első tárcsákat(10E) a hátsó fékeket kitakarítottam. Egy üllői úti szervízben kicserélték az első lengőkaron a gömbcsapokat és beállították a futóművet(12E+6E a 2 gömbcsap).
A motorhoz nem tudtam hozzányúlni pedig megvan hozzá az uj vezérmű(9E) + vízpumpa(8E) valamit van új komplett kuplung is(33E). Tavasszal ezek is be lesznek szerelve.
Szerelni elég egyszerű.
Ha veszek még egy kocsit az is peugeot lesz, de csak valami egyszerűt amiben alig van elektronika. Azokkal tuti nem lesz baj. Ezzel sincs
--------------------------------eltelt egy hónap ---------
Folytatom a beszámolót:
Műszakira ment és elhasalt. A probléma a hátsó fékerővel volt. Vettem hozzá mindent ami lehetséges. Új dob, fékpofa csapágy... ez mindössze 50 pénz volt ami sok de ha egyszer hozzányúlok akkor egy darabig nem fogok utána. Amikor szétszedtem kiderült hogy a munkahenger eresztett az egyik oldalon. ez +12 rongy. minden kicseréltem. Nagy nehezen összeraktuk és átment. A dobfék olyan hogy kell neki kb 1000 km mire rendesen bekopik és rendesen fog. Erre a műszaki előtt jöttem rá mert a frissen szerelt fék nem nagyon akart fogni. Nosza indulás a pesti forgalomba. Megtette a hatását :)
mondom a pénzeket:
-bukott műszaki: 7700
-sikeres műszaki: 9700
-zöldkártya: 9600
Hibalista
- Nem romlott el semmi. Megelőző karbantartások voltak
Ide hordtam szervizbe
Én
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
bármelyik gumis vagy futóműves
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 44000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Trabant 601 | Következő autója? | Peugeot 406? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
