Megbízható francia bon-bon
Szöveges ítélet
Számomra csak a svéd és a német autók voltak mérvadók, ezt a 106-ost kényszerből vettem. Kellemesen csalódtam...Semmi gondja , csak megy és megy...bár igaz, hogy Liqui Moly MoS2-es olajat kap.
A futóművön egyszerre használódott el minden, kompletten cseréltem mindent 150ekm-nél. Most 240ekm van benne, lassan jön a kuplungtárcsa csere is.
Minden nap használom város-országút vegyesen 5.5 - 6.5 l/100km.
Mivel ez egy karburátoros változat, így az autórádión kívül semmi elektronika nincs benne, nincs mi elromoljon.
Fordulatról "jól" húz, de a pincéből szinte semmi esély, vissza kell váltani két fokozatot.
A lágy futómű - stabilizátor nuku - jól simit, de éles fordulókban megdől rendesen, nem borulna fel sose, de az utasokat a szívbaj kerülgetheti...
Utasbiztonságról szinte nem beszélhetünk arra ott van az etalon: SAAB 9-5...
Ajánlom mindenkinek, főleg kezdő pároknak, csajoknak - de csak szervóval....
Hibalista
- hengerfejtömítés 2x: 120ekm-nél és 210ekm-nél - megszoruló termosztát miatt
- 150ekm-nél komplett futóműfelújítás - féltengelyből csak RCA
- olajcsere szigorúan 10ekm-enként
- ezen kívül semmi...
Ide hordtam szervizbe
magam szervízeltem...
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 160000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Kokas 601 | Következő autója? | SAAB 9-5 nem lehet, igy családbővülés miatt Peugeot 406 Break |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
