Klíma 340ezerért..
Szöveges ítélet
Nagyrészt hidegen és városban használom, sajnos ez meg is láttszik a fogyasztásán (8,5/100km), de ha országúton megyek 100-120 körül, 6 alatt megáll (mérve).
Az XT egy elég jól felszereltségi szint, van benne alufelni, kpzár., el. ablak, hővédő, színezett üveg, nekem klíma is, tehát ezt mindenkinek tudom ajánlani! Márka többi képviselőjéhez képest kicsit kemény a rugózása (nem fapados), de ez a 840kg-os saját tömeg mellett érthető is.
Az 1.4-es moci könnyen viszi a bódét, láttam már meglepett arcokat a lámpánál, de alapvetően inkább a nyugis stílust kedveli (1500-as fordulattól vígan húz, nem kell üvegelni). Ja, és amit nagyon szeretek benne az az, hogy rendkívül csendes.
A nagyon okosok azt mondják, szerencsém volt a kocsival (ismert előélet svájcban szervízkönyvvel, 1 apróbb törés az elején, itthon meg 1 tulaj, az is 60 feletti mamika :)
Szóval szeretem!
2008. április
Már lassan 180e-hez közelít a számláló, 2007 szeptembere óta heti 2x 250km, fele pálya (munka). Olyan oldaláról ismetrem meg, amit városban nem tudott megmutatni..
140-nél 3800 forog (5-ben :)), ebből kifolyólag 6 körül van a kinti fogyasztása. Ha nem pályán megyek, még kevesebb (Szhely-Győr-Szhely. normál, előzgetős stílus mellett volt már 5,78l/100km - fogyasztását mindíg teletankkal mérem utiktsg. elszámolása miatt). Ez a kocsi evvel a motorral erre lett kitalálva, bár kis városi kocsinak is megteszi.
Sajnos az alkatrészek kicsit sokba fájnak, pl. jobb féltengely 22rugó.
Amit fórumokon írtak, hogy a hátsó hid achilles-pont, de KOPP-KOPP, nekem még nincsenek mínuszban a kerekek.
Az egyetlen nem kor miatt jelentkező probléma központi zárral adódott. Maga a zár működik, csak bal oldali ajtót nem tudom kívülről nyitni kulccsal. Kicsit necces jobbot kinyitni, behajolni, pöcköt felhúzni, átcaflatni, beülni.. a zárást meg le sem írom :)
Hát, kb. ennyi. A véleményem még mindíg változatlan, ennyiért piszok jó vétel volt.
SZERETEM
Hibalista
- - Megvétel után a vezérmüszíj és az összes görgő csere
- - Központi zár vacakol a jobb oldalon (néha nyit, néha nem)
- 2008. ápr.: na ez elmúlt, viszont jött a fent leírt
- baloldaloncsakbelülrőlnyílikazajtó :)
- - Olajfolyás a váltó felöli szimmeringnél és valahol a motor alján is
- (előbbi már javítva, utóbbit meg nemrég vettem észre)
- 2008. ápr.: ez is javítva, csak a váltó felöli tömítést kellett
- kicserélni (váltó le), most por száraz :)
-
Ide hordtam szervizbe
Petyus mester :)
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 155000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 309 grd, 405 grd | Következő autója? | 5l/100km, 200LE, kombi, sportos, 2003 utáni, 1milla :)) MUHAHA |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
